Hogy lehet a metró állapotát titkosítani?
Úgy értem oké, levédik a dokumentumokat, amiben le van írva, hogy életveszélyes, rozoga szar az egész. De igazából ezzel csak önmaguk elöl rejtik el, hiszen mindenki más (legalábbis az a többszázezer ember, aki naponta használja) látja, hogy ez a helyzet!
Vagy amiről nincs papír, az nem létezik?
Mi vagyunk hülyének nézve, vagy ők ennyire ostobák? Vagy egyszerre a kettő?
Hát nem hiszem, hogy a sinek állapotát pl. fel tudod mérni szaktudás nélkül. Lehet nem is sinnek hívják, én se értek hozzá.
A gép belső részébe sincs betekintésed.
Egy utas nagyon keveset lát egy metróból.
Ember!
Mindenki tudja ebben az országban, hogy olyan a metró (bkv, volánok, máv) mint a lefosott kilométerkő. Viszont kibaxott ciki ha ezt megírja a 444, az index vagy az átlátszó. Ezért inkább titkosították az egészet. Nemzetbiztonság? Lófaxt! Az újságírókat akarják csak ellehetetleníteni. A népet meg qrvára nem érdekli. Akkor fel száll rá ha szétrohad az egész. Mi mást tehetne. Meg úgyis az a lényeg, hogy 2 millió Fidesznyik szavazat meglegyen a másik 7 millió meg le van xarva.
"Ugyan, kit csaptunk be? Magunkat? Mi tudjuk, miről van szó. A kutatókat? Azok örülnek, hogy plecsni van a mellükön. A széles tömegeket? Azok úgyse esznek se narancsot, se citromot, de boldogok, hogy velünk ünnepelhetnek. Az imperialistákat? Ühüm, azoknak alaposan túljártunk az eszén. Nem szeretnék most a helyükben lenni!"
Titkosítás ide, vagy oda...ha füstöl, meg leáll, vagy szikrázik, akkor logikus, hogy sz.r állapotban van. Ehhez nem kell szakembernek lenni...
Egyébként kérdező, nem a metró "állapotát" titkosítják, hanem a műszaki adatokat.
Isis.
Műszaki adat titkosítása = átláthatatlanság = korrupció
Az is műszaki adat, hogy valami nem módosul, nem javítanak ki egy életveszélyes hibát.
1es, ha szőrszálhasogatók akarunk lenni, igazad van, de ha utaztál már a hármas metrón, te is láthatod, érzheted, szagolhatod amiről szó van:D
Szerelvények satnya külső burkolata, érezhetően gyenge fékek, égett szag, időnként lángok..
A sínekhez meg elég a józan paraszti ész... vajon miért lassít le annyira a vonat mindig a Népliget környékén, míg a vonal másik részein tud gyorsan menni?
Miért vannak időnként tócsák a peronon?
Eleve... a 3as metrón gyakorlatilag mindig ezek a szerelvények jártak... közel fél évszázados szerelvények!
Az nem egészen minőségi hiba, de a 3as metró vonalán egyes állomásokon ha valaki nem tudja fejből a megállókat, hogy melyik irányba vannak, gyakorlatilag sehonnan nem tudja meg, mert nincs egy rohadt állomáslista kirakva:D
Most az meg a másik, hogy a Pillangó utcánál a vonatok koccanását ha minden igaz az okozta, hogy nem futotta biztonsági szoftverre... vagyis (miután ugye sofőr sincs a szerelvényen) gyakorlatilag semmi nem védi az utast egy újabb karamboltól... jó, most az eset kapcsán tanultak belőle és figyelnek rá, de felmerül a kérdés, hogy akkor mi hiányzik még?
Egyébként 4es metrónál ha megnézitek, rengeteg tűzoltópuska van, de "ember a sínen" vagy egyéb veszélyjelző nincsen.. csak mondom..
Nem, nem vagyunk szakemberek, de csak az nem veszi ezt észre, aki nagyon nem akarja..:/
"Az nem egészen minőségi hiba, de a 3as metró vonalán egyes állomásokon ha valaki nem tudja fejből a megállókat, hogy melyik irányba vannak, gyakorlatilag sehonnan nem tudja meg, mert nincs egy rohadt állomáslista kirakva:"
...és van(nak) megálló(k), ahol még simán lehet még látni a nyomait a föliratnak az alagútnál, hogy "Felszabadulás Tér", mint ugye egyik állomás.
Biztos nem volt idő azóta rendesen kijavítani, csak körülbelül a "badulás Tér" része van a szövegnek némileg(!) takarva a "Ferenciek tere" szavakkal.
Idő kérdése...
Magyarország
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!