Demszky Gábor év alatt miért nem volt képes felújítani a hármas metrót? Négyes építése helyett kellet volna. Amit rá költöttek a négyes metróra 452 milliárd forintott abl lehetett volna négyes hármas metrót csinálni.
Demszky, mivel nem volt az idesz embere, ott tartottak be neki )amikor kormányon voltak), ahol tudtak.
Ezzel együtt tömegkölekedés ügyben, mint említették több project is megvalósult.
Hogy a 3-as felújítás vagy a 4-es indítás, megvalósítás.
Nézőpont kérdése.. Akik hasznalják a 4-est, azok mást mondanak.
Tény viszont hogy városi lélekszámhoz képest kevés a metrónk bármilyen más városi összehasonlításban.
És akkor Te még sokallod.....
#2-höz.
Felújítás és felújítás között akkora különbség lehet, mint ide Ausztrália. A felújítás nem abból áll, hogy kicserélünk síneket, kocsikat, némi elektronikát. Az csak a szakmai fázis, nem ezt tartozik a közönségre. Arra a szervezés tartozik. Amit itt sok éve senki nem látott. A mai felújítások a Kossuth tértől a Moszkva téren át a főutak aszfaltozásáig, egytől egyig katasztrofálisak. Nemcsak azért, mert nincs hozzá tudás. Azért is, mert nincs ilyen cél. A felújítások a lenyúlás legfőbb eszközei. Ha gyorsan, frappánsan, szakszerűen menne, a tizedét se lehetne zsebre tenni a mai összegeknek. Részben ezért nem újított Demszky, és ezért ilyenek a maiak is. És ennek változása nem elhatározás kérdése.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!