Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért a hármas metró körül...

Miért a hármas metró körül forog a világ? A fővárosiaknak már négy metrójuk is van vidéken meg jóformán semmit nem fejlesztenek

Figyelt kérdés
Ha vidéken menetrendritkulás vagy járatmegszüntetés volt, mindannyian túléltük. Van mivel utazni fent Pesten hármas metró helyett, nem jönne el a világvége.
2016. okt. 24. 08:17
1 2 3 4
 1/33 anonim ***** válasza:
27%
Tudhatnád kérdező, hogy Pest a világ közepe nem tudtad? Van már minden palota, csilli-villi metro, 5 karika meg vizes vb, meg minden, addig a vidék hagy pusztuljon, kit érdekel... Aztán az meg senkit nem érdekel ott fenn Pestiában, hogy pl nálunk este 6-kor elmegy az utolsó busz a közeli nagyvárosba, aztán ha megszivatnak, és tovább kell maradnod megszívtad, mert este 6 után semmi nincs, csak a szmog. Ja az utak állapotáról már ne is beszéljünk... Mi pl ilynekor nagyon tudnánk örülni egy kicsit füstölgő metrónak...
2016. okt. 24. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/33 anonim ***** válasza:
100%
Délpestiek csak a 3-as metróval jutnak be a belvárosba, vagy a 2-es metróhoz ha pl Budán dolgoznak, felszini közlekedéssel a dugók miatt megduplázódna a menetidő.
2016. okt. 24. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/33 anonim ***** válasza:
96%

Az a metró naponta több embert szállít, mint ahányan egy átlagos méretű magyar településen összesen laknak.


És jelenleg életveszélyes állapotban van.


Te nyugodt lennél, ha azon kellene utaznod nap, mint nap?

2016. okt. 24. 08:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/33 anonim válasza:
30%

Minek foglalkozol vele?

Tömegközlekedéssel csak jár, akinek nincs pénze autóra vagy marha sok szabadideje van.


Én vidéki nagyváros külvárosi részében lakom, itt csak az tömegközlekedik, aki dák vagy nyugdíjas.Aki dolgozik, szinte mindenki kocsival megy.


Dugók nem szoktak nagyok lenni.Itt lehet közlekedni rendesen autóval, jobb a város szerkezete, mint Budapestnek.

2016. okt. 24. 08:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/33 anonim ***** válasza:
4%

Elég nagy baj a várossal, ha egy metro kiesése miatt összeomlik az egész közlekedése.

Azt kétlem, hogy megérezném, máskor is a mikor krach volt, nem éreztük itt meg.


"Etesd meg a tyúkokat..."


Ez a mondat szimbolizálja a legjobban, hogy Pesten fogalmuk sincs az embereknek, hogy élnek a vidéki emberek....mert hát ugye ha itt krach van, arról tudomást se szereznek többnyire...

2016. okt. 24. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/33 anonim ***** válasza:
100%

Az a baj, hogy a 3-as metróvonal olyan állapotban van, hogy ha nem lépünk azonnal, nemsokára már csak újra három lesz...

Ettől függetlenül a vidéki tömegközlekedés szerintem is több figyelmet érdemelne, csak hát ahogy a viccben van: járni jár, csak jutni nem jut.

2016. okt. 24. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/33 anonim ***** válasza:
39%

Mert egy indokolatlanul centralizált országban élünk. Ahogy ezt említették már itt, minden csak Budapestről szól (illetve bocsánat, Felcsútról, én rohadjak meg, hogy elfelejtem...)

Ha nem lenne szándékosan centralizálva minden, akkor abszolút független lenne az ország logisztikája Budapesttől.

És igen, sajnos itt valamelyik hozzászóló az ékes példája, hogy a pestiek többségének halvány fingja nincs, mit takar a vidék. Vannak falvak is igen, ahol pl a pesti marháknak állítják elő a kaját (háztájon vagy nagyüzemben), illetve ha ez annyira mindegy, akkor a benzinhez szükséges sok olaj is vidékről származik (no meg importból, de ezt most hagyjuk), tehát "vidék" nélkül pestben b@$zd meg dugó se lenne (és nem kéne metró, haha).

Pesti szemmel minden ami Budapesten kívüli, az vidék, ami nem egyenlő a mezőgazdasággal, vannak iparvárosok is, ipari létesítmények (pl Merci gyár, Kecskemét, Audi, Győr, stb-->pestieknek vidék, ugyebár).

Itt is vannak fejlett városot, turisztikai központok, látványosságok, de ugyanúgy gazdag városrészek (ahol már ha egy 3 éves Audival jársz, kibeszélnek a szomszédok), de gettók, és bűnnegyedek is akadnak (nem csak Rózsadomb és "nyócker" létezik)

Szóval, bár ez a centralizáció történelmi hagyaték, nem éppen a legynyerőbb (azt vajon tudjátok-e kedves pestiek, hogy nem mindig Budapest -illetve Buda és Pest- volt az ország fővárosa??)

2016. okt. 24. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/33 anonim ***** válasza:
75%

1. A világ mindig forog valami körül. Most épp a hármas metró van soron, mert ott lehet sokat lopni.

2. Akik a hármas metrót (meg a szmogos, ocsmány utakkal rendelkező, ócska közlekedéssel rendelkező vidéket) szidják, észre sem veszik, hogy milyen nagyszerűen teljesítik a vezér kívánságát. "egymást öljétek, én hadd lopjak nyugodtan". Mit gondoltok, miért olyan a hármas metró, és miért nincs tisztességes közlekedés másutt se? És miért rosszak az utak kivétel nélkül mindenütt, leszámítva e tolvajok háza táját? Mert ti egymásra figyeltek, nem rájuk! Cél kipipálva.

2016. okt. 24. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/33 Molyember ***** válasza:
82%
Mert ha Budapesten nem fejlesztik a metrót, akkor majd minden vidéki városban javul a közlekedés. Okos gondolat, kb. azzal van egy szinten, amikor valaki a nyugdíjakat akarja csökkenteni, vagy meggyőződése, hogy a cigányok segélye miatt nem keres többet. Ha ezt nehéz lenne felfogni, akkor elmondanám, hogy csak a hármas metró nagyobb forgalmat bonyolít minden nap, mint a teljes vasúthálózat. Ha te felelnél érte, vagy te használnád minden nap legalább kétszer, fontosnak tartanád a felújítását? Ugye.
2016. okt. 24. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/33 anonim ***** válasza:
80%

Amíg a Budapesten megtermelt és befizetett adónak csak a 25%-a marad itt (a többi a vidéki településekre megy el) addig szerintem jogos elvárás, hogy a pénz megtermeléséhez szükséges infrastruktúra úgy mint tömegközlekedés, úthálózat, közmű, egyéb rendelkezésre álljon.


Nem olyan nagy kérés ez.

2016. okt. 24. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!