Felcsúton épül a kisvasút, de a "nagyvasút" (MÁV) meg járatokat ritkít. Tényleg Felcsút ennyire "sínen" van?
Példának hozom a "járatritkítás" következtében az utolsó vonat Budapestről-Szegedre 19:53-kor indul ami 22:15-re ér oda. Nincs későbbi vonat.
(Szegedről-Budapestre meg 19:45-kor indul és 22:07-kor van Budapesten az utolsó vonat.)
Ezektől a járatritkításoktól a MÁV 1-1,5 milliárd forintot akar spórolni.
Még, Felcsúton több mint 600 millióból épült kisvasút állami támogatással, és úgy-néz ki állami fenntartású lesz részben mert a jegyeladások nem fogják fedezni a költségeket.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"nyolc előtt indulón is ilyen kevesen voltunk, mennyien lehettek az utána következőn"
A nyolc előtt induló vonat utasszámából nem tudjuk, hogy hány ember utazik a következőn. Az utasszám általában nem egyenesen arányos az idővel.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#19
Egyébként ha a jelenlegi vezetés kínálati menetrendet akar, akkor ne csináljon ilyen hülyeségeket, mint az utolsó/első vonat kiszedése, mivel a saját ötletét öli el.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Most élvezed, hogy kötekedhetsz? Jaj négy perces átszállási idő, hűha, aztán az nem elég? Még mielőtt megjegyzed ilyen esetekben ha a pesti vonat késik a kecskeméti személyvonat be fogja várni, legalábbis csak IC-k nem várják be egymást.
Ellehetetlenítő? De hát épp arról van szó, hogy nem lehetetlenül el semmi, sőt Kecskemét kap egy éjszakai kapcsolatot is.
Azt a hülyeséget meg hagy ne minősítsem, hogy az utolsó vonaton többen lehettek mint az utolsó előttin, persze mert szándékosan bevárták az uccsót, ami épp emiatt dugig volt, de most a gonosz kisvasutazó felcsúti törpe megszünteti, ez viccnek jó, komolyan senki sem tudja venni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!