Érdemes lenne újra beindítani a bezárt vaskohókat hogy a határkerítés megerősítésére legyen elég zártszelvény?
Brutall elvtárs poénjai óriásiak! :-D
Az egy dolog, hogy fingja nincs a közgazdaságtanról meg a történelemről de erre még büszke is! :-D
Ha én most felsorolnám neki, hogy hány olyan ország van, ami nyersanyag nélkül tart fenn komoly ipart, mert importál és a kikötőkbe telepíti az üzemeket, na mindegy ha hülyén akar meghalni, felőlem aztán...
'Importal es a kikotokbe helyez uzemeket' na vajon miert te 'kozgazdasz'? /am tenyleg nem vagyok kozgazdasz/
Ott kezdodik, h nem minden orszagnak van tengeri kikotoje /fura, mert ez is foldrajzi adottsag.../ de ha van, akkor JOVAL olcsobb az import /ugye nem kellett a tengeren utat epiteni/ , es amint megott az import erc, OTT HELYBEN epitik az uzemet is. Nyilvan koze sincsen maganak az alapanyagnak a konnyu /olcso/ beszerzesehez az iparnak...
Fel kellene fognod vegre, hogy olyasmire sosem epul semilyen gaudasag, megtechnologia, ami nem adottsaga egy teruletnek. Ez amugy altalanos iskolai foldrajz /bar lehet h kozipiskolas, nemtudom/
De egyebkent ja, tenyleg nem ertek a kozgazdasagtanhoz, csak annyit, amit meg elsoevesen tanulntam az egyetemen. De ha te szakmad szerint kozgazdasz vagy, akkor az kbszott ciki, mert tenyleg hulyesegeket dumalsz.
Mohácsi öntöde is vihetna délre.
Veszteséges? A vezetőn ( is ) múlik ez.
"Mohácsi öntöde is vihetna délre.
Veszteséges? A vezetőn ( is ) múlik ez."
Igen a duna mellett van tehát a vasércet oda lehetne szállítani szlovákiából lengyelországból a bányákból vasúton vinni a dunáig aztán a folyón le mohácsig, de ugyanígy épülhet a dunaújvárosi vasmű is a folyami szállításra, tehát azt is újra lehetne nyitni. A kassai vasmű is számításba jöhet, bár nemtudom mekkora a zártszelvény kerítéselem gyártókapacitása.
"Románia meg ne sajnáld le van ott is éppolyan jó minőségű szakembergárda mint Magyarországon. Azt például gondolom tudod, hogy a lfsz román ipar utasszállító repülőket meg helikoptereket is tudott gyártani, mikor nálunk a "csúcstechnika" az Ikarus busz meg a Rába teherautó volt. Ennyit a lfsz. román szakemberekről."
Gondolom az is olyan trágya volt mint a dácsia. :D
Ennyit a románjaidról.
Horado.hu
"A macedón-görög határnál feltartóztatott gazdasági bevándorlók közül most sokan Bulgária felé próbálkoznak. Horvát és szlovén adatok szerint a nyugat-balkáni migrációs útvonalon tovább csökkent a migránsok száma.
Bármire képesek, hogy ne kelljen visszamenniük Athénba, mondják a macedón-görög határnál feltartóztatott gazdasági bevándorlók.
Új útvonal
Új útvonal kezd kirajzolódni: Törökországból Görögországon át Bulgáriába, majd Kelet- Szerbiába. A hét eleje óta a szerb-bolgár határ szerbiai oldalán, Dimitrovgrád és Bosilegrád városoknál megduplázódott az ide érkező migránsok száma, ahova most már napi 5-6 száz, bevallásuk szerint afganisztáni, szíriai és iraki bevándorló érkezik."
Tipikus vihar előtti csend van. A határkerítés horganyzott vasoszlopai jó minőségűek és masszívak, viszont az eléjük kifeszített nato drótról és az oszlopokra felhúzott csirkehálóról ezt már nem lehet elmondani. Az oszlopokra zártszelvény kerítés elemeket kell rögzíteni, amit táblákban készíthetnének el, egy zártszelvénykerítés táblát két egymás melletti kerítésoszlopra lehetne felcsavarozni, mondjuk kapupánt csavarokkal, aztán az anyákat meghúzás után ráhegesztik, a szerb oldalon csak a pánt fog látszani, a kerítésen átnyúlva sem tudják megbontani az anyák ráhegesztése miatt. További védelemként a zártszelvény kerítéstáblákra hattyúnyakakat lehetne hegeszteni és a kerítés teljes magasságába NATO drótot rájuk húzni.
Elírtam nem horado hanem hirado.hu
Szerintem újabb invázió közeleghet, ha már Bulgárián át jönnek akkor lehet hogy elmennek Románia felé is, reméljük nem engedik át őket a Dunán. Nagyon kellene a román szerb határkerítés. Az osztrákok is nekikezdtek:
[link] az övék is csirkehálós lesz, bár nem védelmi hanem terelőkerítés, arra jó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!