Miért nem oktatnak EU-ról iskolában?
Figyelt kérdés
Már több, mint 10 éve tagja Magyarország az EU-nak, de az átlag állampolgár nagyjából semmit sem tud a működéséről, szervezeti berendezkedéséről, döntési folyamatáról, regionális politikáról, piaci mechanizmusáról, stb.
Miért jó ez így? Miért nem teszik szükségessé, hogy legalább egy tanévig oktassanak róla gimnáziumban?
2015. aug. 20. 18:30
11/11 anonim válasza:
Hát nekünk speciel volt olyan tantárgyunk tizenkettedikben, hogy társadalomismeret. Plusz még földrajzból is benne van a középszintű tananyagban néhány leckén keresztül az EU működése. De ennél többre nincs is szükség egyelőre, mert hát mit lehetne (heti egy órával számolva) majd 40 órán keresztül tanítani erről? Lassan haladva 5-6 óra alatt már túl is lenne tárgyalva az EU működése, szóval a fennmaradó időre olyan anyagot kellene berakni a tantervbe, ami nemhogy unalmas, de valószínűleg fel se fogna egy átlagos középiskolás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!