Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Támogatnád az alábbi közlekedé...

Támogatnád az alábbi közlekedési változtatások bevezetését?

Figyelt kérdés

-Üzemanyag adójának csökkentése


-Magán, belföldi távolságibusz társaságok legalizálása


-Marsrutkák, iránytaxik bevezetése


-Budapesten sok sávos sugárutakra szegregált sávok kialakítása, ezekben az isztambuli Metrobüs rendszerű kötöttpályás buszjárat indítása


-Forgalmas közlekedési csomópontoknál táblákkal jelölt stoppolóhelyek k



2015. aug. 5. 12:28
 1/3 A kérdező kommentje:
-Forgalmas közlekedési csomópontoknál táblákkal jelölt stoppolóhelyek kialakítása
2015. aug. 5. 12:29
 2/3 anonim ***** válasza:
48%

-Üzemanyag adójának csökkentése


Nincs miből pótolni.


-Magán, belföldi távolságibusz társaságok legalizálása

Fölösleges.


-Marsrutkák, iránytaxik bevezetése

Minek? (Egyébként Marshrutka, de ebbe nem kötök bele, csak hogy tudd) Egyébként is ott a BKK-nál a telebusz rendszer, picit hasonló.


-Budapesten sok sávos sugárutakra szegregált sávok kialakítása, ezekben az isztambuli Metrobüs rendszerű kötöttpályás buszjárat indítása

Fogalmam sincs mit értesz pontosan ezalatt (A Metrobüs-t ismerem), de ha azt amire gondolok, az kivitelezhetetlen. Andrássy alatt ott a földalatti, máshol meg nem fér el billiós átalakítások nélkül...


-Forgalmas közlekedési csomópontoknál táblákkal jelölt stoppolóhelyek k

Ezt megállóknak hívják, most is van. Miről beszélünk?

2015. aug. 5. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

"-Üzemanyag adójának csökkentése"


Minek? Így is olcsóbb az üzemanyag mint 2-3 éve, akkor meg minek csökkentsük az adóterhet? Emellett az így kieső összeget honnan teremtsük elő?


"-Magán, belföldi távolságibusz társaságok legalizálása"


Tehát vegyük el a fizető utasokat a MÁV-tól illetve a hazai busztársaságoktól, mondhatom "zseniális" gondolat.


"-Marsrutkák, iránytaxik bevezetése"


Hol, minek és legfőképp miért?


"-Budapesten sok sávos sugárutakra szegregált sávok kialakítása, ezekben az isztambuli Metrobüs rendszerű kötöttpályás buszjárat indítása"


Isztambulban ez a rendszer azért van, mert nem olyan könnyű pillanatok alatt egy komoly villamos vagy földalatti hálózatot létrehozni, Budapesten mindkettő van, és ott, ahol indokolt lenne egy "kötöttpályás busz" ott vagy már van metro, vagy villamos vagy tervezik néhány megszűnt villamos feltámasztását pl. 44-es.


"-Forgalmas közlekedési csomópontoknál táblákkal jelölt stoppolóhelyek"


Ez meg maga lenne a megtestesült humor, ha mondjuk 5-6 stoppoló várna fuvarra. Beáll egy kocsi van benne három szabad hely, élmény lenne, ahogy megpróbálnák mondjuk pénzzel meggyőzni a sofőrt, hogy őket vegye föl.


Tehát mindent összefoglalva egyiket sem támogatnám.

2015. aug. 5. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!