Az EU-ban, más tagállamból behozott használt autót miért kerül olyan sokba üzembe helyezni?
Az használt autó piac bizony még nagyon nem közös az EU-ban
Nem teljesen mindegy, hogy egy spanyoltól vagy egy magyartól vesz az ember autót?
Euro 5 2009-től van.
Az euro 3-4 nem olyan környezetszennyező.
"Azok már nagyon szennyezik a levegőt."
Ez bullshit. Azért kell a regisztrációs adó, mert ezen is pénzt lehet lehúzni a parasztokról. Másrészt ha megszüntetnék, akkor gyakorlatilag olyan áresés lenne a használt autó piacon, hogy az összeomlana.
"Az új autóra 80 ezer a reg adó"
Egy kis benzines retekre esetleg. Egy 2 literes benzinesre már 185 000, egy 2 literes dízelre 135 000 a regadó. A régebbi autókra jelentős életkor kedvezmény van, de egy 2,5 literes dízelre vagy benzinesre simán ki lehet csengetni 2-300 000 regisztrációs adót, aminek aztán tényleg semmi értelme nincs, amikor egy mk2-es V6-os Mondeo meg lehet venni 150 000Ft-ért.. a honosítása meg ennek a többszöröse.
Éppen arra gondoltam, amit a 3. ír.
Sokszor a honosítása annyiba kerül, hogy majdnem lehetne belőle venni még egy autót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!