Mit gondoltok a MÁV használt kocsi beszerezéséről?
Az origo mondjuk kicsit félreérthetően írta meg a cikket.
Nem azok lesznek, amikről a cikkben a képek vannak.
Hanem ezek:
Gyorsvonati kocsiknak szánja őket a MÁV.
Én utaztam már ilyennel.
Végül is, jobbak, mint a jelenlegi gyorsvonati kocsik.
De, a mai kor színvonalát már nem érik el.Nincs bennük sem klíma, sem utastájékoztató rendszer.
Ezek nélkül pedig nem az igazi manapság egy vonat.
A MÁV-ot ismerve, pedig nem is lesz beletéve klíma meg utastájékoztató rendszer.
Majd csak átfestik Mávosra és úgy gondolják, hogy jó ez így.Pedig nincs jól.
Szerintem, egyszerűbb és jobb lett volna, ha Magyarországon gyártanak vadonatúj kocsikat a gyorsvonati/sebesvonati forgalomhoz.
Az meg egyből 21. századi szintűre lenne felszerelve és még munkahelyeket is teremtene.
Mert, ahhoz, hogy klímát tegyenek utólag egy kocsiba, ahhoz eléggé meg kell bontani.
Gondolom, a vevőknek csurran-cseppen néhány százalék a zsebbe is!
A szolnoki járműfelújítóknak meg nincs elég megrendelésük!
"Szerintem, egyszerűbb és jobb lett volna, ha Magyarországon gyártanak vadonatúj kocsikat a gyorsvonati/sebesvonati forgalomhoz"
Miért, van itthon vasúti járműgyár, aminek van kész gyorsvonati kocsija? A Szolnoki Járműjavító gyártott még 2008-ban összesen 10 db Apee és Bpee kocsit, de azok ezeréves Bp vázra készültek. Új kocsiként a két darab, nagy nehezen összeerőlködött IC+ van, aztán nagyjából ennyi is. Ha most kezdenek licenszről tárgyalni, esetleg saját kocsitípust fejleszteni, akkor olyan 10 éven belül már kész is lehet a próbaszéria. És addig mivel fog utazni a kedves utazóközönség?
"Szerintem, egyszerűbb és jobb lett volna, ha Magyarországon gyártanak vadonatúj kocsikat"
Kedves kérdező! Egy vasúti kocsi legyártása nem úgy megy, hogy Kovács Pista bácsi lemegy a sarki közértbe, bekapja a felesét, aztán a társasház alatti garázsában összedob egy kocsit. Ahhoz gyárat kell építeni. Megszervezni a nyersanyagellátást, tervező- és szakembergárdát verbuválni. Próba szériát gyártani, töréstesztet végezni, stb stb. Százmilliárdokról beszélünk és még egy fia kocsi se készült el.
Arról nem is beszélve, hogy a vandalizmusra hajló magyar utazóközönségnek vadonatúj kocsit adni, át, hogy is mondjam csak... meglehetősen utópisztikus gondolat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!