Az MSZP szerzeménye az is,hogy ha a földműves kimegy traktorral a földjére sárga villogóval felszeret felvezető kocsira, illetve utvonalengedélyre van szüksége. Szerintetek normálisak?
02-20 21:19
hogy csinált volna apád helyetted kisszéket te elvakult nyomorult gyökér
Nem értem! Több helyen vérzik a dolog:
- Miért az MSZP találta ki? Tudomásom szerint a 6/1990 KÖHÉM rendelet szabályozza Magyarországon a járművek maximális méretét (Figyelem! 1990! MSZP még sehol nem volt!). Itt egyértelműen meghatározták, hogy mennyi lehet a forgalomban részt vevő jármű maximális szélessége, hossza, súlya, stb. Az ettől eltérő járművet "Túlméretes"-nek hívják, ami útvonalengedély-köteles! A felvezetésnek szabályai vannak. Ne csináljunk már ebből is politikai kérdést! Úgy szóltok bele a politikába, hogy az ertéelklubból, maúnikasóból, józsibarátból informálódtok! Aki csinálja az se ért hozzá, hátmég ti!
- kadmiumsárga figyelmeztető jelzést pedig nem elég a teckóba 2000 Ft-ért venni! Engedélyeztetés, vizsga stb. Ez így van 1975 (új KRESZ) óta!
- Hogy tud ennyi idétlenséget valaki összehordani?
Ez tényleg nagy baromság. Tök mindegy, hogy kitől ered. Kiírta egy nagyokos, a többinek meg eszébe sem jutott megváltoztatni. Se a Borossnak, se a Hornnak, se az Orbánnak, se a Medgyessynek, se a Gyurcsánynak, se a Bajnainak, és már úgy szédülök, hogy hánynom kell.
Az szerintem rendben van, hogy a forgalmat túlzottan lassító járművek csak alacsony forgalmú időszakokban közlekedhessenek. Nem lenne jó dolog, ha 500-an késnének a munkából 1 zetor miatt. De hol segít ezen a felvezető kocsi, és az útvonalengedély?! A felvezető kocsi egyszerű sarcolás, az útvonalengedély puszta röghözkötés. Egyik se megoldás.
Nagy forgalomban, ahol könnyen alakul ki dugó, állítsák ki a forgalomból a közlekedést túlzottan lassító járműveket! Rádióadón szólítsák lehúzódásra őket! Az a járművezető pedig, aki nem tesz eleget a felszólításnak, huzamos időre zárassék ki a forgalomból! Ne adjon neki felmentést, hogy nem volt rádióadója, amin foghatta volna a jelet, legyen kötelessége beszerezni egyet! De egyéb megkötés ne vonatkozzon rájuk! A súlyadót pedig mindenki "súlyarányosan" fizesse meg!
Mivel ők sem akarhatnak dugóba keveredni és dugót okozni, ez nem jelenthet túl nagy hátrányt nekik, míg a többi részvevőnek óriási előnyt jelentene. Pareto-hatékony javításnak lehetne tekinteni ezt a modellt, ha nem kellene számolni az engedélyeket kiadó bürokraták, a felvezető kocsikat üzemeltető klientúragyerekek érdekeivel.
Nem normálisak, mert a lopási reflex minden logikát és kreativitást űberel náluk. Ha jól csinálnák 20 éve, akkor még ők is jobban élnének, mint most. De nem nyerni akarnak a mai politikusok, hanem győzni. Nem az céljuk, hogy sok tehenük legyen, hanem az, hogy több, mint a szomszédnak. A nyugati politikusok szintén opportunisták, de legalább racionálisak.
"Nem értem! Több helyen vérzik a dolog:"
Ennek a suttyó népnek aztán írhatod. Agyilag mindig azon a szinten álltak, hogy hibáztassák az éppen élő embertársaikat!! Azt se tudják, mi az eredője az egésznek!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!