Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Jobbik honnan teremtené elő...

Jobbik honnan teremtené elő az EU sok milliárdos támogatását ha kilépnénk?

Figyelt kérdés
Mai utak építése, helyreállítása 99%-ban uniós pénzből megy és még így is rengeteg a kátyús, rossz út. El lehet képzelni milyen katasztrófa következne be hogyha ezek a pénzek megszűnnének. Traffipaxokra sem lenne szükség, mert mindenki a kátyúkat kerülgetné 30-al.
2015. ápr. 10. 12:14
1 2 3 4 5 6 7 8
 31/74 anonim ***** válasza:

28


Az európai piac jellege oligopol/monopolisztikus verseny az nagyon is jól tudták az ottani cégek és államok, hogy akárkire rányithatják a piacot az új belépőnek esélye nem sok lesz érvényesülni.


Erre jön az, hogy az európai piacon pont túltermelési problémák voltak 89-körül. A legtöbb cég pont, hogy a piacát vette csak meg a Kelet Európai cégeknek, a gyár nem kellett, mert már megvolt a kapacitás.


Amiben volt esélyünk azt a kvótarendszerrel még gyorsan lerendezték a kötelezően külföldre privatizált Máv Cargoval egyetemben.


Ezért tartanak most az USA-EU szabad kereskedelmi megállapodástól, mivel több európai vállalatot teljesen eltörölne a föld színéről, az USA mezőgazdaságához képest a helyi "viccgazdaságokkal" semmit nem tudnánk tenni az ellen, hogy 1 éven belül a mezőgazdasági termelők 80-90%-a csődöt jelentsen.


Bőven buktunk annyi pénzt a széteső vállalatok miatt, hogy az még a eu-s támogatások se tudják visszahozni.


A magyar cégek a beruházásokban: A Siemens mozdonyok/Stadler vonatok/Bombardier mozdonyok? Hány magyar cég van ezek között?

A mindig Siemens által épített vonatbefolyásolók?


Az orosz Paks2 atomerőmű ami hirtelen jóváhagyást kapott azután, hogy a Siemens hozná a turbinákat hozzá.


Az autópályákon és a nem mozdítható(nem gyártható le előre máshol) beruházásokon kívül mit épített magyar cég?


Az audi beruházásai amit Eu-Magyar állam által támogatott konstrukcióban építenek fel?

2015. ápr. 11. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/74 anonim ***** válasza:

"Az európai piac jellege oligopol/monopolisztikus verseny az nagyon is jól tudták az ottani cégek és államok, hogy akárkire rányithatják a piacot az új belépőnek esélye nem sok lesz érvényesülni. "


Ennek ellenere a magyar kulkereskedelmi merleg pozitiv az EUval szemben, tehat tobbet viszunk ki oda mint amennyit behozunk. Igaz ez a mezogazdasagra is!


"Ezért tartanak most az USA-EU szabad kereskedelmi megállapodástól, mivel több európai vállalatot teljesen eltörölne a föld színéről, az USA mezőgazdaságához képest a helyi "viccgazdaságokkal" semmit nem tudnánk tenni az ellen, hogy 1 éven belül a mezőgazdasági termelők 80-90%-a csődöt jelentsen. "


Fantazmagoria, semmi konkret alapja nincs. Sot valoszinuleg gazdasagi novekedes lesz az eredmenye ha egyszer sikerul megegyezni.


"Bőven buktunk annyi pénzt a széteső vállalatok miatt, hogy az még a eu-s támogatások se tudják visszahozni. "


Te kevered a rendszervaltast az EU csatlakozassal. Az Eu csatlakozas utan nem ment tonkre jelentos vallalat, szamtalan viszont letrejott vagy bovult.


Ami meg a rendszervaltas utan ment tonkre azok mar ugyis tetszhalottak voltak.


"Az orosz Paks2 atomerőmű ami hirtelen jóváhagyást kapott azután, hogy a Siemens hozná a turbinákat hozzá. "


Konteo


"Az autópályákon és a nem mozdítható(nem gyártható le előre máshol) beruházásokon kívül mit épített magyar cég? "


Az osszes epitoipari beruhazast magyar cegek csinaljak, ha nem is mindig fovallalkozokent, de alvallalkozokent biztos, magyar alkalmazottakkal.


"Az audi beruházásai amit Eu-Magyar állam által támogatott konstrukcióban építenek fel?"


Tevhit. Az Audi a beruhazas osszegehez kepest minimalis allami tamogatast kap, ami egy-ket even belul a befolyo ado es jarulekbevetelekbol boven megterul, sot az Audi elmult tobb mint 20 eve alatt a tamogatasoknal nagysagrenddel tobb bevetelt termelt az allamnak. Nem beszelve a masodlagos hatasokrol.


Audi gyar egyebkent szinten nem lenne az EU nelkul, ami gyakorlatilag egy Ozd-szintu lepukkant Gyort es kornyeket jelentene.

2015. ápr. 11. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/74 anonim ***** válasza:

#33


A külker mérleg azért ilyen jó, mivel az összes külföldi cég előbb hazaviszi a termékeket és otthon van az elosztóbázisa amivel a távol keletet célozzák meg.



Az eu mezőgazdasági szubvenciói ellen a WTO tárgyalások során az USA próbál már elég rég óta lobbizni, de az Eu két kézzel kapaszkodik bele. A leépítetlen vámok az adminisztratív korlátok és a mezőgazdasági támogatások védik jelenleg az USA óriásbirtokaival szemben.


[link]

Nézd azért meg Győr környékén milyen tulajdonú vállalatok kaptak és mennyit.


Összeesküvés az ahol a Bizottság pont a pályáztatást hiányolta és 1-2 cég van a világon akik hozzá tudnak valamit adni az építkezéshez.


Gondolom a Brazil Audi gyár is az Unió miatt épül meg.

2015. ápr. 11. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/74 anonim ***** válasza:

"A külker mérleg azért ilyen jó, mivel az összes külföldi cég előbb hazaviszi a termékeket és otthon van az elosztóbázisa amivel a távol keletet célozzák meg. "


Meg rengeteg magyar ceg is dolgozik kozvetlenul vagy kozvetve az EU piacra. Ha nem lennenk EU-tagok, akkor kokemeny vamokkal vedene az EU a piacat tolunk, az exportunk a toredeke lenne, az importunk viszont messze nem csokkene ekkorat, mert az energiahordozokra, muszaki cikkekre akkor is szukseg lenne.


"Az eu mezőgazdasági szubvenciói ellen a WTO tárgyalások során az USA próbál már elég rég óta lobbizni, de az Eu két kézzel kapaszkodik bele"


Igy van, es egyaltalan nem biztos hogy a szabadkereskedelmi targyalasok eredmenyekeppen ezek a tamogatasok megszunnek. A vamok pedig jelenleg is minimalisak.


"Nézd azért meg Győr környékén milyen tulajdonú vállalatok kaptak és mennyit. "


Ez miben befolyasolja azt amit az Audirol irtam? Az Audi nem lenne Gyorben, ha nem lennenk EU-tagok. Pont.


"Gondolom a Brazil Audi gyár is az Unió miatt épül meg."


Megis mi koze a brazil Audi-gyarnak a magyarhoz?

2015. ápr. 11. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/74 anonim ***** válasza:

A WTO miatt nincsenek vámok.

A kvóták vannak az EU miatt.

Az energiahordozókat még ők is keletről szerzik/ egy két államnak van saját lelőhelye.

Brazília szerinted eu tag?


Van olyan mezőgazdasági termék, amit több, mint 10%-os vám terhel, ha be akar lépni az EU-ba.

2015. ápr. 11. 23:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/74 anonim ***** válasza:

#34


A magyar gazdaság egyik legnagyobb gondja, hogy nem tudunk exportra termelni nagy mennyiségben/széles piacra.

2015. ápr. 11. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/74 anonim ***** válasza:

"Brazília szerinted eu tag? "


Kezdem sejteni hogy mit akarsz ezzel.


Brazilia nem EU tag hanem egy hatalmas piac. Magyarorszag nem piac, es ha nem lenne EUtag, akkor az Audi mehetne Szlovakiaba, Csehorszagba, Horvatorszagba, Szloveniaba, Romaniaba, ezer lehetoseg van.


Magyarorszag csak es akkor megfelelo egy Audi-gyarnak, ha EU-tag. Es ugyanugy egy Mercedes gyarnak, egy BOSCH-gyarnak es igy tovabb...

2015. ápr. 12. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/74 anonim ***** válasza:

#37


A Fordnak volt terve, hogy bejön az országba és gyárat létesít, de az Uniós csatlakozásunk miatt az akkori kormány visszadobta az ötletet, és nem engedte be. Pedig nagy gyár és nem nagyon kellett neki a tagság.

2015. ápr. 12. 00:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/74 anonim ***** válasza:

"A Fordnak volt terve, hogy bejön az országba és gyárat létesít, de az Uniós csatlakozásunk miatt az akkori kormány visszadobta az ötletet, és nem engedte be"


en nem tudok errol. forras?

2015. ápr. 12. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/74 anonim ***** válasza:
Peter Dicken: Global Shift című könyve említi.
2015. ápr. 12. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6 7 8

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!