Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A tömegközlekedési járműveknél...

A tömegközlekedési járműveknél miért nem törekednek az egységes járműparkra, arculatra?

Figyelt kérdés

Például villamosoknál, vasúti járműveknél.


Budapesten jó néhány éve üzembe álltak a Combino villamosok.

Miért nem cserélték le fokozatosan az egész járműparkot azonos típusra?


A mozdonyoknál is lehetne hasonlóan, a Siemens Taurus vagy mi elég sikeresnek számít.

Személyszállító vonatok élére kiváló, abból is rendelni kellett volna 150.

Teherszállításra meg egy más típust.


Flirt motorvonatból is még kellene 200, hogy az összes személyvonat Flirtből álljon.


Ezt lehetne hitelre is.A lényeg az egység, rendezettség.


Azonos típusnál a szervizelés sem mindegy.

25 féle típust 25 féle módon kell kezelni, szervizelni, külön betanítani rá embereket...stb



2014. dec. 8. 12:32
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:
9: Igen, de az osztrákok ráadásul jó pénzért le tudják passzolni a keleti országoknak a kocsikat, mozdonyokat, így nem kerül nekik annyiba, mint mondjuk nekünk kerülne. Hova tudnál eladni te egy 40 éves mozdonyt jó pénzért? Sehol. Eközben meg múltkor régi kiszuperált ÖBB-s kocsival utaztam, ami mávosra volt festve, csak belül még nem cserélték ki a feliratokat. Hát, még így is jobb állapotban volt, mint általában a hazai "felújított" kocsik.
2014. dec. 8. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 anonim ***** válasza:
2014. dec. 10. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!