Miért baj, ha államosítva lesz a BKV?
A vidéki városok tömegközlekedése is csaknem mindenütt állami közben van, az önkormányzatok képtelenek lennének fenntartani.
Budapest sem képes rá, csak a Demszki érának volt ez az agyréme, hogy mindenáron fenn kell tartani Budapesten az önkormányzati kezelést.
A pénzt persze az állam adta már akkor is.
Igazából közvetlen gond sok gond nincs vele, ugyanis a tátongó űrt eddig is az állam foltozta be nagyrészt, a színvonalon sem lehet nagyon rontani.
A valódi probléma az, hogy az átszervezés csak konzerválja azt az állapotot ami most uralkodik, ugyanis a fővároson volt azért némi nyomás a lakosság részéről hogy kezdjen valamit a helyi tömegközlekedéssel, míg a kormányzat felé ilyen regionális nyomás nincs.
A Budapesten megtermelt adóbevételek 90%-át nem Budapest kapja, hanem a többi település.
Ha több adóforint maradhatna itt, nem volna gond a BKV-t fenntartani, vagy az utakat rendbe hozni, stb...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!