A BKV miért kezdett el buszokat bérelni? Normálisak?
Értem én, hogy kellenek az új buszok,meg a járműpark fiatalítás, de így?
A végén olyan sok pénz megy el a bérlésükre,hogy annyiból szinte meg is vehetnék magát a buszt?
Ennek így mi értelme?
Akkor inkább meg kellett volna venni és hitelből fizetni, ugyanott van, csak a végén tényleg a BKV tulajdonába kerül a busz.
De most ahogy csinálták bérlésnél, külön meg kell még venni, persze, ha akarják.
"A végén olyan sok pénz megy el a bérlésükre,hogy annyiból szinte meg is vehetnék magát a buszt? "
És ezt az alsónadrágodból való kihúzáson kívül mégis honnan szedted? Valószínűleg nem te vagy az egyetlen az országban, aki képes az X évre szóló bérleti díját összehasonlítani a busz megvásárlási költségével, és jó eséllyel legalább 1-2 ilyen ember a BKK-nál és BKV-nál is dolgozik és esélyesen arra jutottak, hogy jobban kijönnek így.
2020-ban meg bérelhetnek újra 2-3 éves buszokat, ahelyett, hogy egy csomó 11 évessel állnának ott. Nem mindegy.
# 1
11 évessel? :D
Ikarus 412 busz konkrétan 24 évesek
a Ikarus 260 buszok pedig 42 éves járművek!
"A végén olyan sok pénz megy el a bérlésükre,hogy annyiból szinte meg is vehetnék magát a buszt? "
Na téged se az eszedért szeretlek. (OK. be kell valljam, nem is szeretlek).
De legalább az alapvető logikát és a magyar nyelvet megtanulhatnád használni. Gondolkodj már. Ha csak _szinte_ kerül annyiba a bérlés, mint megvenni, akkor bérelni éri meg jobban! Akkor éri meg jobban bérelni, ha az az olcsóbb. (Már feltéve, hogy a te szótáradban az olcsóbb a jobb és nem fordítva)
# 2:
"Ikarus 412 busz konkrétan 24 évesek "
Ikarus 412-est 1999-2001-ig vásárolt a BKV. Ha a 415 / 435-re gondolsz, azok 1992-től álltak forgalomba.
"a Ikarus 260 buszok pedig 42 éves járművek!"
A BKV által jelenleg használt 260-asokat '80-as évek végén, '90-es évek elején gyártották.
A rendszerváltás előtt a BKV a 200-asokat 8-10 év után selejtezte, mint minden más közlekedési vállalat teszi az autóbuszaival.
# 4
Szoktam látni a busz belsejébe egy ilyen fém lemezre bele van ütve a forgalomba helyezés stb. valahol a sofőr fülkénél!
11 évessel? :D
Ikarus 412 busz konkrétan 24 évesek
a Ikarus 260 buszok pedig 42 éves járművek!
Te szörnyen ostoba vagy :)
Az Ikarus 412-esek 1999-ben és 2001-ben érkeztek a BKV-hoz. Tehát 13 és 15 évesek.
Az Ikarus 260-as buszok közül a legidősebbek 1987-es évjáratúak, tehát barátok között is "csak" 27 évesek.
Ikarus 260-ból van amelyik csak 15 éves...
Először olvass utána, vagy gondolkodj kicsit mielőtt baromságokat löksz ide.
# 6
Oké te szörnyen okos ember akkor mond meg a BKV-nak hogy rossz üzembe helyezési évszám van a buszokon!
Gyökér!
#6, én vagyok az ostoba, amikor te nem tudsz szöveget értelmezni?
A cikk írja, hogy 2009-es gyártású buszokat bérelnek 2020-ig, opcióval akkori megvásárlásra.
Na gyakorold az áltisis matekot: 2020-ban egy 2009-es gyártmányú busz vajon hány éves lesz?
"# 4
Szoktam látni a busz belsejébe egy ilyen fém lemezre bele van ütve a forgalomba helyezés stb. valahol a sofőr fülkénél!"
Akkor Te nem azt láttad :)
Kedves hozzáértő pályatárs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!