Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » 4-es metró! Titeket is kiakasz...

Noname398 kérdése:

4-es metró! Titeket is kiakaszt az új közlekedési rendszer?

Figyelt kérdés
Engem nagyon zavar, én egy tök jól megközelíthető helyen éltem, erre meg a metró nélkül kb. sehova se tudok eljutni. A Sasadit, Kosztolányit, Móriczot ilyen szempontból padlóra tették.Persze így elkerülhető a bliccelés, de a sokáig épített metró egy pár éven belül tönkremegy szerintem, mert túl lesz használva. Új csomópontot hoztak létre Kelenföld Őrmező néven. nekem a minden napjaimat ez a nagyon jó kis metró teljesen padlóra tette. Tök nehezen tudok majd eltalálni a magam helyeire, de mindegy . Velem van ez így, vagy mindenkit ilyen negatívan érint ez?

2014. jan. 21. 01:00
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
100%

1. kérdező, a közlekedést nem a te igényeid szerint szervezik.

2. a közlekedés alakulása elég sok tényezőtől függ, amelyek hatnak egymásra. Ezeket néha nem is könnyű megtalálni, de ha mégis, az összeegyeztetés okoz problémát. Van, hogy abban kell dönteni, melyik a kisebbik rossz. Mert az egyik mindenképpen bekövetkezik.

3. ne keverjük össze azt, hogyan kell adott helyzetben egy nagyvárosi közlekedést megszervezni azzal, hogy ezt hogyan valósítják meg. A metró minden nagyváros alapközlekedése. Ahol jól csinálták, működik is. A metró nem más közlekedési eszköz kárára, hanem kiváltására, segítésére szolgál. Nem a közlekedést kell szidni, ha nálunk ez nem így van, hanem a döntéshozót. Pontosabban őt se szidni kell, hanem elzavarni a döntéshozói asztaltól, s helyére értelmes embereket tenni. Mert ilyenek is vannak.

4. konkrétan a négyes metróra nagy szükség van (meg az ötösre és hatosra is). Ha a vonalvezetése nem jó (mert nem mindenütt jó), az a politikai döntéshozók miatt van. Nem kellett volna odaengedni őket. Ők csak éltek a lehetőségekkel. Most is ezt teszik. Mint Tarlós és Vitézy, akik még csak nem is ugatnak a közlekedéshez (még most se). Vagy mint Demszky, akit csak a saját zsebe érdekelt. És senki se néz bele ma se. Vajon miért nem?

2014. jan. 21. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:
100%
Az a baj hogy ez a metró egy járatot se vált ki 100 százalékosan. Nekem Törökbálinton van a munkahelyem és nekem egy plusz átszállást jelent a Boráros térről érkezve. Ugyan így járnak például az Óbuda felől a 86-osal érkezők is, és ezzel a lista közel sem teljes. Persze hogy szükség van a metróra, de ezt nagyon elszúrták. Háborog Őrmező, Törökbálint, Gazdagrét. Egyáltalán miért a belvárostól negyed órára kell metrót építeni? Az ötösnek sokkal több értelme lett volna. De ha ez már meg van akkor a lehető legjobban és gazdaságosan kell kihasználni.
2014. jan. 21. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:
100%
Hát én a belvárosban élek, és imádom a metrót - télen nyáron forgalomtól függetlenül pikpakk elvisz - tehát nekem nincs vele bajom :)
2014. jan. 21. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:
100%

Kíváncsi lennék hatástanulmányokra rendesen, mert Érdről rengetegen járnak be naponta és neki iszonyatosan megkönnyíti az utazást. A keletitől 10-15 perc alatt Kelenföldön vannak vagy fordítva.


Sajnos én nem vagyok ebben nagyon érintett csak Érdi ismerőseim elmondásaiból tájékozódom.


De most már tökmindegy jó-e vagy sem megépült elköltöttük rá a pénzt.

2014. jan. 21. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:

Kelenföldről például sokkal jobb. Ahelyett, hogy a 7-es busz kirázná belőlem a reggelit, mire beérek a városba, és ronggyá áznék, ha netán esik az eső, a metró gyorsan, kiszámíthatóan és kulturált körülmények között bevisz.


Persze minden változással van, aki rosszul jár. Ha más nem, változtatnia kell a megszokott rendszerén. De ha jól csinálták (és ezt most még nem tudhatjuk), akkor hosszútávon mindenkinek jobb lesz :)

2014. jan. 21. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:

" Sajnos Budapestre hússzor annyit költenek, mint a vidékre!"


Magyarország lakosságának ötöde, vonzáskörzetével együtt a harmada lakosság lakik itt. Magyarország GDP-jének 42%- át itt termelik meg. Mire kellene költeni? A tanya előtti szekérútra?

2014. jan. 21. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:

Aki úgy képzeli, hogy a metró egy járatot vált ki, téved. Ekkor mindössze járatkorszerűsítésről beszélünk.

A metró a meglévő közlekedést racionalizálja és javítja. A lényege (és nemcsak ennek, hanem bármilyen közlekedési eszköznek), hogy a meglévő állapotokat javítsa, de sehol se rontsa. Ha nem így van, rosszul tervezték. Például azért, mert nem volt hozzá elég adat.

2014. jan. 22. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim válasza:

Ami nagyom érdekes, és szinte senkinek se tűnt fel, hogy két megálló teljesen felesleges !!


Az Újbuda központ és Móricz valamint a Fővámtér és Kálvin tér megállók összevonhatóak lettek volna, ha kettejük közé teszik a megállót. És ez nem is az építési költség csökkentése tekintetében, hanem a metró gyorsasága tekintetében lett volna hasznos !

2014. febr. 13. 05:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:

Demszky torzója mellett megmaradnak a buszok is. A legnagyobb gond az, hogy Demszky nem gondolt arra, hogy a metróhoz változtatni kell a felszíni közlekedésen is ... így nem voltam meg a tervek a végállomások csomópontá alakításához ...

Bár az az ember, aki az építkezések megkezdése után pár hónappal, felfüggeszti az építkezést és áttervezi a nyomvonalat és az állomásokat ...

2014. febr. 14. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:
Ez a 4-es metró a kezdetek óta a legelceszettebb beruházs. A jelenlegi nyomvonal marha kevés, ráadásul a 70-es évek világához igazodva készült, nem számolva a későbbi szuburbanizációra, amikor az elővárosokba tömegesen kiköltöztek. Ha ez a metró Budaörs, Auchan környékéről indulna, már sokkal több értelme lenne, tehermentesítené Gazdagrétet, ami által nem kell onnan mindenkinek a Széll Kálmán térre utaznia, ha valahova a városon belül el akar jutni.
2015. aug. 30. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!