Miért utálják a szélsőjobboldaliak a homoszexuálisokat?
Szélsőségben nincsen sohasem logika - ha lenne, nem lenne szélsőség.
Ők maguk sem tudják megmagyarázni, egyszerűen csak gyűlölködni akarnak, és a melegek meg amúgy is kirívó célpontok, mert ügyebár olyan "természetellenes" - és ezzel el is értünk a magyarázat végére. Értelem nélküli dolgokra nincsen magyarázat :)
Én nem utálom őket.
Az unokatestvérem is meleg.
Azt viszont nem szeretem, amikor ezeket az embereket a liberalisták felhasználják saját céljaikra
Ez csak a magyar szélsőjobb. Túlteng benne a kereszténység, annak az elveit akarják mindenkire rányomni. A Biblia írói meg, úgy alakult, olyan kultúrkörben éltek, amely utálta a homokosokat.
Nyugat-Európa hasonló ideológiájú csoportjai már többnyire kiszálltak mások hálószobáiból, és a tényleges problémákkal foglalkoznak - bevándorlással, bűnözéssel, gazdasággal. Pim Fortuyn, Jörg Haider b*zik voltak ÉS szélsőjobbosok egyben. Várom, hogy Magyarországon mikor lesz végre normális, felvilágosult modern szélsőjobb.
Mert hazánkban ez része a keresztényi attitűdnek, ami Amerikában és az Európai országok többségében már rég lecsengett, az effajta hozzáállás a melegekhez:
Miért gondolod ezt? Csak nem a tv-ben láttad? Én is sokat látom Gyurcsányt a tv-ben, még se hiszem el róla, hogy megérdemelné, hogy ennyit reklámozzák. Miért nem inkább az lmp vagy jobbik szerepel? mind a kettőnek nagyobb volt a támogatottsága egy éve, mióta megy a reklám Gyurcsánynak azóta már Bajnait is megelőzte.
Ennyire hat az emberekre a reklám! Ezért csinálják ezeket a buta összeállításokat, ahol elhitetik, hogy "a szélsőjobboldali már a levegőből kiszagolja ki a meleg és támadásra kész". Közben nem foglalkoznának egymással, mivel az egyik megkülönböztet figyelmet kap a másik rovására, ezért ezt szóvá fogja tenni. Ugyan ezt csinálta msot Bajnai is, elkezdte finoman ostorozni Gyurcsányt...
Nem véletlenül hatásosak fizetnek dollár milliókat reklámra, egyszerűen hat rád az amit sokszor látsz, megszokod elfogadod megszereted elhiszed ...
Ugyanez igaz Bajnai marketingelésére is. 2009 előtt Gyurcsány minisztere volt 2 évig, senki se tudta róla, hogy szakértő.
2009ben elnevezték szakértőnek, de azt sose magyarázták el, hogy miért lett ő szakértő, hogy érdekelte ki ezt a megnevezést, erről egy percet nem beszéltek a médiában. Mindig csak ennyit, hogy szakértő, külföldi ajánlás, imf barát, elismerés, stbstb ... ezt akarták az emberekben megerősíteni.
Ha kérdezték az utcán,
a: ismeri Bajnai Gordont? és mint pawlow kutyája, már reflexként jött a válasz a szakértő miniszterelnököt?
b: persze,
a:Tudna esetleg mondani valamit, hogy miért érdemelte ki ezt a szakértői megnevezést?
b:ő hajdú.. nem tudom
a:Tudta, hogy önkormányzati vagy gazdasági miniszter volt Gyurcsány kormány alatt?
b:Ezt nem hiszem el ..
DE a libás történet és a szakértői megnevezés mindenkinek besült az agyába és az is, hogy az imf hitel az jó, mert Kádár után újra fizetésképtelenné váltunk ..
Ha valamit sokat reklámoznak, akkor az hihetővé válik a legtöbb embernek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!