Ha a baloldal kerül hatalomra, akkor újra indulna az IMf tárgyalás és újra Imf hitelből élne az ország?
Ezek rossz példák ugyanis, ezek közszolgáltatás miatt kötelező őket üzemben tartani a veszteséges vonalon is ... Ha magánba lennének ezek a vállalatok akkor vagy megszüntetnék ezeket a buszokat, vagy állami támogatást kérnének rá. Nyugaton is veszteséges a személyszállítás.
Ha a máv-nál nem adták volna el a legforgalmasabb szakaszokat a gyesevnek vagy a máv cargót és a máv kiszolgáló létesítményeit, akkor nem lenne iylen veszteséges és tagolt ...
Volán társaságok nem veszteségesek. ők állami támogatás mellett kihozzák azt, amit egy magán is kitudna hozni.
Bkv ez egy külön történet itt is 20 éves fejlesztések maradtak el és szintén eladták amit csak lehetett, amiben pénz volt... midnen más meg maradt az államnál!
Úgy nem lehet fenntartani valamit, ha pont azokat a részeit adtam el, ami nyereséget is termelt, mert a mávnál ez történt.
IMF fele annyiért ad hitelt mint amennyiért mi veszünk fel a pénzpiacokról.
Ha csak a kamatokat nézzük.
Ha csak a kamatot nézzük, akkor ez tételesen nem igaz.
4,5%-5,5% kaptuk 3-5évre nézd meg most mennyiért veszik a piacok 4% alatt veszik viszik ...
Dollárkötvény év elején 5-10 évre 4,2-4,4% adtunk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!