Mennyi idő vagy történés kell mire az emberek rájönnek hogy a magukat baloldalinak tartó politikusok zöme egyáltalán nem a nemzet érdekeit képviselik?
Nem értem hogy józan ember hogy tud még bízni bennük, ezek nem is igazán baloldaliak, hanem vadkapitalisták.
Bajnai eladná az országot kilóra akárkinek, Gyurcsány önmaga paródiája, liberálisok meg kifejezetten nemzet ellenesek.
A Horthy szobor leöntők meg az Amerikai népszavások meg nyíltan "nem keresztények".
És sajnos a fidesz se teszi oda magát az ügyért, a Jobbik meg még nem tudott bizonyítani.
"Remélem, hogy a Jobbik soha nem fog tudni "bizonyítani". Abba végképp tönkre menne az ország."
"Eddig ez a legnagyobb szerencsénk. Úgy lopnák szét az országot mint a huzat."
Hát igen, bezzeg a bukott ballibériások maguk a megtestesült szentek, és eszük ágában sem lenne ilyeneket csinálni! :D
"Remélem, hogy a Jobbik soha nem fog tudni "bizonyítani". "
Én meg remélem igen.
Ha nem rá akkor kire szavazol? a fidesz most bukott el, az mszpnek már senki se hisz.
A többi pártra adott szavazat meg csak csepp a tengerben.
Írd meg légyszives ha tudsz jobbat azon kívül hogy el kell menni külföldre.
"Az állam általában a legrosszabb gazda (lásd BKV, MÁV)."
Erre egy jobb oldali tv-ben adtak egy nagyon jó választ, a lényeg valahogy így hangzott:
Érdekes a külföldi államok jó gazdák, csak a liberálisok hangoztatják ezt a hazugságot és csak nálunk.
Érdekes továbbá hogy akiknek ők elprivatizálnák az állami cégeinket, azok közvetetten de szintén idegen állami irányítás alatt állnak (energia szektorban főleg).
Pedig ez alapján azoknak is rossz gazdának kéne lenniük, mégis sikeres a cég.
Ezért van az hogy ha lépni akarunk ezen cégek vagy elv ellen, akkor egyből nekünk esik az EU, ez pedig azért történhet meg mert az EU-ban az a nép pl. Franciák,Németek igen csak erősen képviselik magukat akik ezek mögött a cégek mögött állnak.
Szóval innen is látszik hogy a liberálisoknak csak az a célja hogy a MAGYAR ÁLLAM NE LEGYEN GAZDA, erre találták ki ezt a hazugságot az államról.
+ A liberális vezetés rá is erősít sajnos evvel a tévhitre úgy hogy széthordják, működésképtelenné teszik a céget, aztán meg mentségül be dobják ezt a maszlagot, az emberek meg elhiszik.
Tény amúgy hogy a tömegközlekedés sehol sem profitáló, de ez azért van mert nem az a dolga, ugyanúgy ahogy pl. az egészségügynek vagy az oktatásnak sem, legalább is nem anyagi értelemben.
"Erre egy jobb oldali tv-ben adtak egy nagyon jó választ..."
Nem kell mindent elhinni, amit az Echo-tv-ben hallasz. Bogár és Boros nagy kópé, fenntartásokkal kell kezelni ami az ő szájukból elhangzik!
"Érdekes a külföldi államok jó gazdák, csak a liberálisok hangoztatják ezt a hazugságot és csak nálunk."
Ilyen marhaságot ki mondott?! Nyilván lehetnek államok is jó gazdák, csak piaci alapon kell szervezni őket. Az úgy nem megy, hogy haverokkal, stb.-kel rakjuk teli az állami cégeket. Van ahol ez evidens, ott jól tudnak működni az állami cégek...
Amúgy, ha annyira jó gazda némely állam, akkor miért nyitotta meg teljes egészében Nagy-Britannia és Svédország a vasúti piacát; miért nyitotta meg részlegesen Olaszországban, Ausztriában, Hollandiában, Németországban és Csehországban? Csak nem annyira jó gazda ott (is) az állam, hogy ráeresztették a piacot?
"Szóval innen is látszik hogy a liberálisoknak csak az a célja hogy a MAGYAR ÁLLAM NE LEGYEN GAZDA, erre találták ki ezt a hazugságot az államról."
Ezt nem magyarok találták ki, te szerencsétlen! Többségében (persze a társadalomtól is függ!), ez működőképes dolog, persze nem mindig, nem minden esetben és nem minden népnél alkalmazható!
"A nagy neo,ib Anglia privatizálta a vasútját és 2× esébe került hirtelen. Aztán alig bírta részben vissza csinálni."
A tények ne is zavarjanak!!!
"A Brit-szigeten ma 28 társaság közlekedtet személyszállító vonatokat..."
"Látható, hogy a privatizáció nem váltotta be a hozzáfűzött remények jelentős részét. Azonban kudarcnak teljes egészében mégsem mondható, hiszen az európai trendekkel ellentétben a vasúti közlekedés térvesztése nemcsak hogy megállt, de a színvonalasabb és rugalmasabb szolgáltatás révén még nőtt is. Sőt, a koncessziós üzem valószínű az állami hozzájárulás folyamatos növekedése mellett is megéri, hiszen a néhai államvasút a privát üzemeltetők által elért 35%-os forgalomnövekedést csak kb. ezzel arányos állami támogatás növekménnyel teljesítette volna, és a bevételek 70%-os növelésére is aligha lett volna képes. Ha így számoljuk még mindig évente bő 200 milliárd forintot takarít meg a brit költségvetés."
Ahol liberális irányítás van, ott persze hogy nem lesz.
De mondom nem a vasutat kéne felhozni, mert az érthető hogy nem lesz profitáló.
Bár nem értem hogy ha meg visszakerül magánba, akkor meg hirtelen egyből jó lesz?
Ezekkel az oda-vissza privatizációs dolgokkal egyébként csak lopni lehet de azt nagyon, lásd malév.
Csak azon múlik hogy kinek a kezébe kerül, mert ügye pl. nálunk aki oda beül az azért megy hogy sikkasszon, így persze hogy nem fog teljesíteni a cég, és mivel semmi felelőssége nincs ezért nem is fogja érdekelni mi történik.
Ellenben evvel egy magáncégnek már nagyon is érdekes hogy minden rendben legyen.
Nézd az energia szektort, sehol ekkora energia árak nincsenek mint nálunk, és ekkora profitja sincs a cégeknek, sőt elmondom hogy amit ellopnak gázt,villanyt a segílyesek azt is veled fizettetik ki, csak nem veszed észre. Pedig az aztán nem a fogyasztó felelőssége\kára lenne hanem a cégé.
Örülök hogy viktor végre odalépett ezeknek is.
Szerinted az reális hogy a "Vizek országában" a legnagyobb a vízdíj a környéken?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!