A BKK miért német buszokat rendel, inkább a mannheimi, ulmi munkahelyek megőrzését támogatva a kaposvári, győri buszgyártás helyett?
Mert a németek ránkböffentettek, hogyha nem onnan veszünk akkor puffneki bezáratják a magyar gyáraikat.
Szóval nem tehetünk mást...
Ez van, ha halálraítélt országban élsz.
"hogy a Rába meg nem az Ikarusszal fog buszt gyártan"
Mivel az Ikarusz megszűnt, így ez nem meglepő.
"Egy német busz sokkal megbízhatóbb"
A credok 10 éve közlekednek az ország több városában megbízhatóan.
Pestre hozták a használt mercedeseket nem győzik javítani őket, tele vannak ajtóhibával.
A credot Mo.-on gyártják, itt van a szervizháttér, a gyártástól az üzemeltetésig magyar munkahelyeket teremt.
"Pestre hozták a használt mercedeseket nem győzik javítani őket, tele vannak ajtóhibával. "
Ne a használt buszt hasonlítsd az újhoz! Egy új Mercedes busz és egy új Credo között ég és föld a különbség. Utaztam már Credo busszal városban és hosszabb távon is, hát, nem nyújtott valami nagy élményt az utazás alatt.
19:10! Azt írod hogy megszünt az Ikarus. Ehhez képest erősen tiltakozik, nem zavar ez téged??
De hogy a kérdésre is válaszoljak! az hogy Orbánék nem az Ikarustól rendelnek városi buszokat ékes bizonyítéka annak hogy kontár hazug és sunyi banda ez a fideszes banda.
Kifakadt az Ikarus - Érthetetlen a Rába-Volvo együttműködés
2012. december 11. | 19:30
Elfogadhatatlan tartja az Ikarus, hogy a Volvo az állami tulajdonba került Rába közreműködésével kívánja a magyar autóbuszgyártás folyamatában résztvevőket kiszorítani a gyártási és értékesítési lehetőségekből, veszélyeztetve több ezer munkahely megtartását - közölte a társaság az MTI-vel kedden.
Az Ikarusbus Kft. ezzel arra a múlt heti hírre reagált, hogy a Volvo Bus Corporation és a Rába Járműipari Holding képviselői buszpiaci együttműködésről szóló szándéknyilatkozatot írtak alá. A társaság közleménye szerint a legnagyobb gyártási, értékesítési hagyományokkal rendelkező Ikarus számára érthetetlen a Rába és a Volvo Bus közötti autóbuszpiaci együttműködés tervezett indításának híre.
Az Ikarus és a többi magyar autóbuszgyártó kész egy hazai vagy nemzetközi gyártási együttműködési programban részt venni, amennyiben ebbe bevonhatók korszerű, modern fejlesztésű járműkonstrukciói, márkaneve, jelentős létszámot foglalkoztató gyártókapacitásai és a beszállítókat is tartalmazó további magyar háttéripari kapacitások - áll a közleményben.
Minden egyes autóbusz hazai gyártása és értékesítése három-négy munkahely megtartását, illetve létesítését teszi lehetővé. A hazai gyártók Magyarországon befizetett adója az autóbusz árának 14 százalékát teszi ki, ami a magyar költségvetés bevételét növelné - közölte az Ikarusbus. A társaság közlése szerint a hazai gyártás csaknem 70 százalék hazai tartalmat képvisel, szemben a Volvo és a Rába által célul kitűzött 30 százalékos értékkel.
A magyar piac általában árérzékeny, a magyar busz biztosan olcsóbb.
Szerintem inkább az lehet az oka, hogy a cég felszámolása esetén ezeket a buszokat könnyebben lehetne értékesíteni külföldön.
De az államnak be kellene avatkozni a hazai ipar védelmében, ilyen nagy megrendelés esetén.
"A credok 10 éve közlekednek az ország több városában megbízhatóan. "
Hatvani volán elküldött Győrbe 3 sofőrt, 3 buszért. Egynek még a gyárban kirobbant az egyik oldalablak, egynek Győrben, a harmadiknak a Hungária-Thököly sarkon, az első forgalmi napon.
Arról nem beszélve, hogy a párom a 175 cm-ével -átlagos férfi magasság- maximum az első ülésen tud kényelmesen ülni, csomagtartó semmit nem ér.
Volvók hullanak a Hungárián, az ősrégi Ikaruszok meg vígan elmennek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!