Mért kellene több gyereknek születnie?
Én komolyan nem értem. Akik vagyunk az országban, azoknak sincs munkájuk. Azért, hogy majd a későbbi nyugdíjasokat ők tartsák el? De hogyan? Vagy 20 év múlva lesz mindenkinek munkája?
És mi van azokkal a "születendő gyerekekkel", akik iskola után rögtön kimennek külföldre.. ott fizetnek adót, ott élnek. Akkor ki fogja megint a nyugdijasainkat "eltartani"?
Nem lenne egyszerűbb, ha kevesebb gyerek születne, és egy minőségibb, élhetőbb országban élhetnénk?
Csak tűnődöm ezeken a dolgokon, diák vagyok és ma erről beszélgettünk az egyik órán. De tényleg nem látom át :(
ma 14:18
Egyetértünk. A következő évtizedekben vélhetően csökkenni fog a művelésre és életre alkalmas területek nagysága a vízhiány és a növekvő átlaghőmérsékletek miatt. Magyarország ebből a szempontból jó helyen van, nagy vízrezervoárral a föld alatt.
"Genetikai értelemben a ma élő magyaroknak semmi köze a honfoglaló magyarokhoz. Még nyomokban sem. A tatárjárás idején egy szűk elit tudott elmenekülni az országból, a többieknek lényegében annyi volt."
A történészek a veszteséget 20-50% közé teszik. A tatárjárás után pár évtizeddel a lakosság kb 75-80%-a volt magyar. Most mondd meg, a szemetek mégis túlélték...
ma 14:23
Igen, ez így van. Nyelvében és kultúrájában él a nemzet. Ezért értelmetlen arról beszélni, hogy hány "nem magyar" van a Parlamentben, hiszen mindenki az, aki annak vallja magát. Más nem is lehetne.
ma 14:24
Kár, hogy ezt genetikai vizsgálatok nem erősítik meg. Sebaj....
Majd elvitatkozgatnak rajta.
http://www.youtube.com/watch?v=ErZGQFboLjI
Ezért kellenek magyar gyerekek is szülessenek, hogy az ilyen gyűlölködő rasszistáknak, legyen majdan ki beverje a pofáját.
Mert most ez a tendencia:
http://www.youtube.com/watch?v=GuT9Atag7fE
Kb 20 ezerrel születik kevesebb gyerek mint amennyien meghalnak Magyarországon évente.
20000 ember =egy kisváros ami eltűnik évente.
Ebből 3000-3500 az utakon balesetben hal meg.Az egy átlagos falu népességével egyenlő.