Miért nem szüntetik be vasutat véglegesen?
Bp - Győr vonalon a busz 100x jobb volt, elég sokban volt WC, a középső ajtóknál, vonatban nincs elfektethető ülés, vonatban nincs klíma (jó a pótdíjasokat, meg a kőkemény üléses flirtöket ne számoljuk), a busz ritkábban, és kevesebbet késik, dugónál is max 15 percet, vonaton rendszeres a felsővezeték-szakadás/lopás, gázolás, fene tudja még mi, 50-100 perces késések. Két féle vonatra van szükség:
Személyvonatra, hogy a kis falukban élők lejussanak Pestre, illetve nemzetközi expresszekre, mert azokat úgyse szüntetik meg.
Győrbe a busznak hiába 110 perc volt papíron a menetideje, 90-95 perc alatt mindig odaértünk, 100-al végigrepesztettünk az autópályán, annyi idő alatt, mint a pótjegyes IC -k.
Hogy legyen mit kérdezni.
Amúgy meg azért, mert sok ember van, aki hajlamos arra, hogy utazás közben jöjjön rá a sz*rás. Na azok buszon mégis hogy mennének el sz*rni, Te észlény?!
1. Buszon nincs WC.
2. Vonat ritkábban késik (lásd balesetek száma)
3. Vonattal több minden szállítható
4. A vasút logisztikai ága nyereséges
Sok oka van, hogy miért nem. Személy szerint vasút párti vagyok.. Útálom a buszt, a nyomort, a kis térbe való be-
zártságot, a lassúságot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!