Most, hogy becsődölt a Malév, a repteret ki működteti? Minden országnak -saját légitársaság nélkül is- kell, hogy legyen reptere? Azért kérdezem, mert nem tudom, tehát valaki magyarázza már el nekem.
Egy megjegyzés: olyan fontos volt megváltoztatni a nevét Liszt Ferenc repülőtérre, hogy még csak ki sincs írva.
A repülőtérnek semmi köze sincs a légitársasághoz. A kérdésed olyan, mintha azt kérdeznéd, ha nem jön ide az Orient-Expressz, akkor minek nekünk pályaudvar. A Malév csak egyik ügyfele Ferihegynek. Magyarországon egyébként ezen kívül is van még több polgári repülőtér, olyan is, ahol soha nem szállt le Malév gép.
2012. febr. 14. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
2/12 anonim válasza:
A repülőteret a Légiforgalmi és Repülőtéri Igazgatóság (LRI) üzemelteti és nem sok köze van a MALÉV-hoz. Persze , hogy kell , hogy saját reptere legyen, hisz ez ma már alapfeltétel egy ország működéséhez (más légitársaságok is közlekednek ,áruszállítás is történik, stb.).És megváltoztatni a nevét szerintem is csak pénzkidobás volt. Egyébként ,többek között, már a táblákat is lecserélték ,ami szintén nem kevés összegbe került...
2012. febr. 14. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
3/12 anonim válasza:
Végülis mondhatjuk azt is, hogy kétéltő repcsikkel szálljanak le a Dunán ,mert az nekünk ingyen van.
2012. febr. 14. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 anonim válasza:
"Most, hogy becsődölt a Malév, a repteret ki működteti?"
Eddig ki működtette? Tán csak nem a Budapest Airport? Ennek mi köze a Malévhoz?
2012. febr. 14. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 anonim válasza:
Szerintem is felesleges a repülőtér. Pozsony elég közel van Budapesthez, az ottani reptér elég.
2012. febr. 14. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 anonim válasza:
a BA Zrt. az üzemeltetője.
Utolsó, tényleg jó ötlet, hogy több száz km-t utazgasson napi többezer ember. tényleg. az ország meg essen el az üzleti előnyöktől. Sőt, autópályák se kellenek. Meg úgy semmi.
2012. febr. 14. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 anonim válasza:
nem tudom miert hiszi mindenki azt hogy a Malev az egyenlo a repuloterrel. a repuloteret a Budapest Airport mukodteti a Malev pedig egy legitarsasag volt. az mas kerdes hogy a Malev csodje befolyasolja azert kicsit a dolgokat de ettol meg a repuloter mukodik. Es igen kell repuloter Magyarorszagnak, hacsak nem akarunk a harmadik vilag orszagai koze tartozni.
2012. febr. 14. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 A kérdező kommentje:
Az értelmes válaszokat köszönöm. Egyébként örömmel tölt el, hogy rajtam kívül mindenki tud mindent.
2012. febr. 14. 13:40
9/12 anonim válasza:
Nemzeti repülőtér kell, lesz is mindig.
Nemzeti légitársaság (állami tulajdonú) csak akkor kell, ha nyereségesen tud működni, tehát költségvetési bevételt termel, nem a kiadást növeli.
2012. febr. 14. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
10/12 nem dávid válasza:
Kell repülő mindenképpen illetve munkát ad ami nagyon fontos.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!