Szerintetek direkt butítja az embereket a Szentkirályi ásványvíz?
Kezdve azzal, hogy az a portugál Figo reklámozta az ásványvizet (Szent Korona mellett pózolva), most pedig ez: [link]
Első bekezdés alatt megtaláljátok a képet, ami most van a palackon. 14 éves lány??!!
és miért baj az hogy magyar vizet nem magyar emberrel (Figóval) reklámoztak?
A Nike amerikai cég,mégis reklámozott már Robinhoval..
Igen, Amerika a nagy toleranciabajnok...:D
Hát figyu, ha szerinted egy magát nemzeti értéknek valló ásványvíz márka, aki a Szent Koronát választja jelképének, egy portugál játékos mellé teszi, marketing célból, normális, oké barátom :))
"Attól, hogy ezek nem magyar emberek. "Ű
na és?
egyébként automatikusan bejelentem az összes válaszodat királyhekker.
egyébként hihetetlen, hogy mennyi b@lfasz jár ide
királyhekker, a kérdező, aki ebbe is összeesküvést lát bele, olyan válaszadó, aki még a kérdést sem tudja értelmezni...
A Szentkirályi, akárcsak a többi ásványvíz, elég sok kárt tesz az emberek egészségében, de talán pont a butítás nincs közöttük.
A Szentkirályit forgalmazó cég marketingje IGEN, DIREKT butítja az embereket, mint minden marketing (a direkt marketing kivételével). Ha nem gondolkozol, hanem hagyod, hogy a tudatalattid irányítson, akkor azt fogod megvenni, amit a reklámok a képedbe tolnak. Ennek azonban semmi köze ahhoz, hogy magyar-e a képen látható lány. Ha egy magyar csaj lenne ott, az ásványvíz pont ugyanolyan rossz lenne (bár még így is az egyik legjobb), és az embereket pont ugyanúgy vernék át.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!