Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért van baja nagyon sok...

Miért van baja nagyon sok embernek a 4-es metróval?

Figyelt kérdés

NEM nem véletlenül írtam ezt a kérdést a politikához, mert ez a kérdés közlekedés helyett már politika. 

ha elolvassátok a kommenteket akár olyan kérdésnél, hogy "Orbán Gyurcsány...?" vagy akár ott, hogy "milyen az élet az usá-ban?" mindenütt kitérnek a négyes metróra..olyan kérdéseknél is amihez semmi köze a metrónak.... 

pestnek mindenképp kell a metró és akkor egy vidéki, (mert főképp vidékiek ellenzik) minek alázzák a metrót?????? 


Ha tízszer annyiba kerülne akkor is kéne még legalább 4 metróvonal a meglévők mellett pesten!!!!!!


2011. márc. 28. 20:30
1 2 3 4
 1/34 anonim ***** válasza:
44%
Nekem személy szerint egyetlen bajom az a négyes metróval, hogy a túl gyors és a kanyarokban megerőltető kapaszkodni rajta.
2011. márc. 28. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/34 anonim ***** válasza:
77%

"PESTNEK MINDENKÉPP KELL A METRÓ"


Mindenképp nem kellhet Pestnek a metró, ugyanis tűrhetően megvan a metró nélkül most is.


"HA TÍZSZER ANNYIBA KERÜLNE AKKOR IS KÉNE MÉG LEGALÁBB 4 METRÓVONAL"


Szerintem is sok metró kellene, sőt, Budapest-Debrecen metró is jó lenne, de sajnos ezek a dolgok PÉNZ nevű izébe kerülnek. Na most a pénz nem áll rendelkezésre korlátlan mennyiségben, és ezért nem mindegy, hogy egy város egy sor fejlesztést meg tud valósítani vagy inkább 15 éven át alig fejlődik és közben nyakig eladósodik, mert minden pénzét egy metróra költi.

2011. márc. 28. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/34 anonim ***** válasza:
47%
Nekem semmi bajom vele, rendszerint a vidékieknek van vele baja, de közülük se a normális embereknek, hanem az olyan kádárista proletároknak akik elvárnák, hogy 5 percenként autobusz induljon a 300 lakosú Mucsaröcsöge és a 400 lakosú Baranyaberenye között.
2011. márc. 28. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/34 anonim ***** válasza:
83%
Azert mert mindenki latja, hogy ezt is, mint megannyi mas kormanyzati projektet csak penz-szivattyuzasra hasznaljak az allamkasszabol, a "haveri cegeken" keresztul, es nagy ivben tesznek ra, hogy a lakossag erdeket szolgaljak. Szinte egyik project sem azert epoul, hogy jobba, elhetobbe tegyek az orszagot, hanem csak az szamit, hogy melyikre mennyi EU-s tamogatast lehet lehivni es abbol mennyit lehet ellopni. Ez persze, hogy szurja az emberek szemet. A videk-Budapest ellenetet pedig szinten ertheto mert videken lassan mar tenyleg SEMMI nincs, az emberek nem tudnak hova menni dolgozni, nem tudnak mibol megelni. Lehetne tamogatni a magyar mezogazdasagot, az ipart, barmit, de azokbol nem tudnak sok penzt kilopni, legfejebb csak ugy mint bajnai gordonak a hajdu-bet-tel ahol tobb ember ongyilkos lett es tucatnyian vesztettek el mindenuk mert atvertek oket, es elsikkasztottak a nekik jaro penzt. Ez helyett "elegansabb" 4-es metro projektbol kilopni par szaz milliot, mert azt a paraszt nem veszi eszre, legfeljebb csak a ki nem fizetett alvallakozok.
2011. márc. 28. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/34 anonim ***** válasza:
89%

Nekem az a bajom, hogy egy 10 km-es vonalat 20 év alatt sem sikerült felépíteni, és a világon ez a legdrágább.


A 90-es évek elején az oroszok felajánlották, hogy az államadósságuk terhére felépítik kompletten az egészet, de ezt Demszky Gábor akkor visszautasította azzal, hogy nem szovjet típusú metrót akar. Ha akkor elfogadják, már jó 15 éve járna a 4-es metró! Persze akkor nem a Demszky-banda nyúlhatott volna le százmilliárdokat. Szégyen az egész! Más városok (pl. Bécs, Madrid) pár év alatt felépítettek egész vonalhálózatokat!

2011. márc. 28. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/34 anonim ***** válasza:

" Ez helyett "elegansabb" 4-es metro projektbol kilopni par szaz milliot, mert azt a paraszt nem veszi eszre, legfeljebb csak a ki nem fizetett alvallakozok."


Ők sem, mert az a pénz már a szerződés megkötése előtt ellopódik. Így nem lesznek ki nem, csak alulfizetett alvállalkozók akik mindössze annyit vesznek észre, hogy kissé nehézkes ma Magyarországon megélni.

2011. márc. 28. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/34 anonim ***** válasza:
83%
Nyugat-Európában tizedennyi összegből építettek egy kb. ugyanilyen hosszúságú metrót, itt meg a liberális paraziták kilopták a projekt mögül az összes pénzt. Kb. ennyi a bajom vele: kilopták mögüle az adófizetők pénzét.
2011. márc. 28. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/34 anonim ***** válasza:
100%

Kérdező!


Ezt fogadd el baráti tanácsként: te olyan buta vagy, mint a fekete "főd".

2011. márc. 28. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/34 anonim ***** válasza:
Csatlakozom az előttem szólóhoz.
2011. márc. 28. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/34 anonim ***** válasza:
93%
A metróra szükség van, ez tény, bárki megmondhatja, akinek reggel fél nyolckor a percenként közlekedő 7-es buszon vagy 6-os villamoson nyomta már ki a tüdejéből a levegőt valaki. Az árával van a gondjuk az embereknek, valamint a körülöttük lévő botrányokkal, melyek valóban felháborítóak, magával a metróval semmi baj nincs (illetve lesz, ha elkészül a folytatás is, mert így csak egy csonk). Azoknak a vidékieknek a véleményét pedig nem lehet komolyan venni, akik azzal érvelnek, hogy náluk bezzeg napi két busz van.
2011. márc. 28. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!