Abban igaza van Lázárnak, hogy a magyar emberek sokáig az autópályákért sírtak, és azért fejlesztettek autópályákat és nem a vasutat?










Lol, mind a kettő, hulladék, tök mindegy, mivel megy az ember.
2-3 éve, az M1en, egy busz mögött haladtam és nem láttam, igy véletlenül belementem egy akkora gödörbe, hogy azt hittem, az autó ott marad. Lengőkarcsere lett belőle, meg a gumin is valamit csinálni kellett.
Egyik sem jó. Az utak állapota vagy a vonat... nem tudnék dönteni, hogy melyik a rosszabb.





Bő 15 évük volt ezekre.
Lézerjaninak talán nem kastélyt kéne vásárolni, meg osztania az észt hanem foglalkozni a munkájával.










Jutott volna mindkettőre, ha nem az lett volna az útépítésnél a szempont, hogy mindent túlárazva csináljanak, hogy a haverok zsebét megtömhessék.
Egyébként pont azért volt az útépítés a prioritás, mert a haveroknak ehhez voltak cégeik, ebben tudtak nagyot szakítani.
El ne higgyük, hogy azért, mert az emberek emiatt elégedetlenkedtek, a jóságos kormány meg meghallgatta panaszukat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!