Miért logikus félelem Magyarországon a megfigyeléstől félni?
Miért lenne logikus?
Ráadásul mi köze az ügyfélszolgálaton dolgozó ügyintézőknek a megfigyelésekhez?
Nem te vagy a legélesebb kés a fiókban.
Ez álszent panaszkodás, alaptalan vádaskodás az ügyintézőkkel szemben. Pont az ilyenek tennék ezt, mint te akik, így képzelik az ügyintézői munkát. Bezzeg, ha neked kellene ott dolgozni, akkor azért sírnál, hogy nincs egy szabad perced sem, és az arrogáns ügyfelek kikészítenek. Egyrészt tanuld meg, hogy az ügyintéző is ember, ahogyan az ügyfél is, és csak a kölcsönös megértés segíti az ügyek intézését. Elhiheted, hogy az ügyintézők döntő többsége (az újoncok kivételével) sokkal jobban tudja, hogy mi szükséges egy ügy elintézéséhez, mint egy ügyfél, csupán azért, mert ő naponta száz ügyet is elintéz, míg az ügyfél fél évente, ha egyet.
Továbbá az ügyintézésnek semmi köze a megfigyeléshez. A rólad gyűjtött adatoknak semmi köze az ügyintézéshez, azzal egészen más hivatalok foglalkoznak. Orwell elképzelt országa már régen eljött közénk, de nem a kormányablakba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!