Mit szólnátok, ha a gyerekek utáni kapott pénzt tanulmányi átlaghoz kötnék?
Figyelt kérdés
Ezzel szerintem talán elérhetnék, hogy a szülő tanulásra ösztönözze a gyereket. Nem 4 felettire gondoltam, csak valami olyanra, amit egy kis tanulással könnyű teljesíteni, mondjuk 2,8
(természetesen ált.iskolára, gimire gondolok)
2010. nov. 2. 22:21
21/27 anonim válasza:
De itt átlagról van szó. Matekból kapsz egy kettest, fizikából egy hármast, mert az szintén matek, s ahhoz sincs agyad, de legalább bemagolod, amit be lehet. Ellentétben irodalomból, töriből, nyelvtanból jóvagy, ötöseid vannak, tornából szintén, akkor hol is van az átlag? :)
22/27 bumbi02 válasza:
nem lenne reális.. pl egy elit gimnáziumban tanulsz havi 30 órát hogy legyen 4,5ös átlagod, egy alacsonyabb szinvonalu iskolában ugyanez meg van 10 órával... pl az általános suliban ahonnnan mentem középsuliba 3,6os átlagom volt.. 9.ben szintén 3,6os volt.. de rajtam kivül az osztályban mindenkinek az általánosbeli osztályzata romlott 9. év végére ergo "lazább" suliból jöttek...
23/27 anonim válasza:
15:23
A matek az én gyengém, azt hivatott érzékeltetni, hogy van, aki sokat tanul, mégse jó tanuló. Nem lehet mindenki zseni. :)
És igen, az én sulim kicsit magasabb színvonalú, mint a közelben levő szakmunkásképző. Ott még akkor is megkapod a kettest, ha minuszban van a műveltséged...
16L
24/27 bumbi02 válasza:
nem akartam szakmunkás képzőt irni, mivel ott lehet hogy kisebb hangsuly van a matek,magyar,bioszon pl.. viszont a szakmai tárgyak húzósak tudnak lenni...
25/27 anonim válasza:
Jó ötlet a pénzzel a tanulást manipulálni! Mondjuk nemcsak a jegyeket nézném, hanem a családokkal teszlapot töltetnék ki, meg kimenék hozzájuk megnézni hogy milyen rendben van a lakásuk, föznek e, ha otthon vannak munka nélkül, tiszták e művelik e a kertjöket. Pszichológiai tesztekkel ki lehet deríteni milyen mentalitást nevelnek a gyerekbe, meg milyen szokásokat alakítanak ki. Mennyivel járulnak hozzá a magyar társadalom felemelkedéséhez. Aki meg a teljesítményt akarja pénzzel értékelni, talán az igazságosabb volna ha azt néznénk a gyerek magához képest, mondjuk havonta hány % ot javult vagy romlott. Csak ezzel meg az a gond hogy az okos gyerekek sokat keresnének, azt a pénzt meg a szüleik még jobban a magánórákra, fejlesztésükre fordithatnák, igy esélyegyenlőtlenség nőne, a gyengébb képességüek még hátrányosabb helyzetbe kerülnének, mert kevesebb pénzzel nem tudnának annyi magánórát venni mint egy okosabb gyerek. Szóval érdekes a kérdés. Szerintem hozzáálás a fontos a szülők részéről, meg a kitartás! Lehet aki nem alkalmas gyereknevelésre annak nem is engedném meg! Bizonyitsa be! Adnék neki egy gyereket aki árva hogy nevelje ey évig!
26/27 anonim válasza:
Nem tudom, hogy a többi szakmunkásképzőben mi a helyzet, nem akarok általánosítai, de amelyiket én írtam, ott elég gáz a helyzet. (Értsd: ha valaki kettesnél jobb, többiek megverik, mondjuk mindenki lesz.rja a tanulást, így nem sok ilyen van.)
27/27 bumbi02 válasza:
hát nekem tesóm szakközépbe jár, én meg gimnáziumba, viszont gimi mellett végzek okj-t ami lényegében szakmunka (szakács) tesómnak is elég szivatósak a szakmai tantárgyai, és én is tanulok eleget a szakmunka miatt...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!