Megérte kínai adósságcsapdába hajszolni az országot olyan akku gyárakért ahol már most 70%-os leépítések vannak, még mielőtt beindult volna az iparág?
Sokan gúnyosan már azt mondják, hogy az elektromos autóknak múltja van, jövője nincsen. Valóban a súlyos kereslet visszaesés nem csak gazdasági okokra vezethető vissza, hanem arra is hogy napvilágot láttak olyan dolgok mint pl. hogy az elektromos autók összességében környezetszennyezőbbek mint a benzinesek, ha beleszámítjuk hogy az akku gyártása, az elromlott akku lebontása, a lítium kibányászása elképesztően pusztítja a természetet, és sajnos ennek mi leszünk a legnagyobb vesztesei. És a szennyezés mellett még ott van az ivóvíz probléma vonata is, amit szintén nekünk kell majd megoldani, a gyerekeink vehetik majd horribilis pénzekért az ivóvizet Magyarországon, mert hogy akkorra már erős hiány lesz belőle.
Megérte mindezért eladósítani Magyarországot ráadásul Kínának, aki hírhedten rosszul bánik az adósaival?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!