Megérte kínai adósságcsapdába hajszolni az országot olyan akku gyárakért ahol már most 70%-os leépítések vannak, még mielőtt beindult volna az iparág?
Sokan gúnyosan már azt mondják, hogy az elektromos autóknak múltja van, jövője nincsen. Valóban a súlyos kereslet visszaesés nem csak gazdasági okokra vezethető vissza, hanem arra is hogy napvilágot láttak olyan dolgok mint pl. hogy az elektromos autók összességében környezetszennyezőbbek mint a benzinesek, ha beleszámítjuk hogy az akku gyártása, az elromlott akku lebontása, a lítium kibányászása elképesztően pusztítja a természetet, és sajnos ennek mi leszünk a legnagyobb vesztesei. És a szennyezés mellett még ott van az ivóvíz probléma vonata is, amit szintén nekünk kell majd megoldani, a gyerekeink vehetik majd horribilis pénzekért az ivóvizet Magyarországon, mert hogy akkorra már erős hiány lesz belőle.
Megérte mindezért eladósítani Magyarországot ráadásul Kínának, aki hírhedten rosszul bánik az adósaival?
"Sokan gúnyosan már azt mondják, hogy az elektromos autóknak múltja van, jövője nincsen."
Ezt nem gúnyosan mondják, hanem mert így van. És nem sokan, csak a hozzáértők.
Igazából az elektromos autónak van jövője is, viszont nem úgy,hogy kizárólagossá válik, hanem, mint 3. opció a dízel és a benzines mellett.
Megvan a rendeltetése,helye és a vásárlóközönsége.
Viszont, betiltani a többit és kizárólagossá tenni a villanyost, nagyon piacellenes, szinte kommunista tempó.
"Igazából az elektromos autónak van jövője is, viszont nem úgy,hogy kizárólagossá válik, hanem, mint 3. opció a dízel és a benzines mellett."
Így, ebben a formában még valóban megáll a kijelentés az igazság határán. :)
Egyrészt áramot elő lehet állítani megújuló energiaforrásból is, benzint és dízelt nem. Tehát idővel a hagyományos üzemanyag egyre drágább, míg az áram egyre olcsóbb lesz.
Másrészt az elektromos autók gyártása valóban szennyezőbb, a működésük viszont környezetkímélőbb. A városi zajszennyezésnek például a nagy részét az autók adják, elektromos autókkal ez kiküszöbölhető, ami egészségesebb környezethez vezet, nem beszélve a közvetlen levegőszennyezésről, ami elektromos autók esetében szintén elhanyagolható. Az elektromos autók tehát összességében valóban szennyezőbbek lehetnek, de a városainkat élhetőbbé és egészségesebbé tehetik a környezetbarát működésük által. Ha fejlődik az akkugyártás és újrahasznosítás, egy minden téren jobb opció lesz, mint a hagyományos üzemanyaggal működő járművek.
Jelenleg ez még nem igaz, de 50-100 év múlva szerintem már jó alternatívát fognak adni.
"Egyrészt áramot elő lehet állítani megújuló energiaforrásból is, benzint és dízelt nem."
Ennek így, ebben a formában a valósághoz sok köze nincs. Viszont érthetővé teszi a mondat mért hiszi sok hülye, hogy egyszer az elektromos autó is elterjedhet.
"Ennek így, ebben a formában a valósághoz sok köze nincs"
Kifejtenéd kérlek, hogy mire gondolsz?
0rbánnak egészen biztosan, elmondhatja, hogy MÉG nem csődöltette be Magyarországot -simán elképzelhető, hogy ez változni fog-, viszont, ha át is adja valakinek a kormányzást -akit kijelöl-, felelőségvállalás nélkül mehet Hatvanpusztára és az Adriára yachtozni, a börtön helyett.
Neki rohadtul megérte, az országnak? Hát...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!