Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Autóipar, leépülés?

Autóipar, leépülés?

Figyelt kérdés

Az aksi gyárakban legalább 50%os létszámleépítések vannak.

Pl Gödön tavasz óta kirúgták az alap létszám 70%át már.

Mondjuk ebben benne nem csak az, hogy nem veszik nyugaton se az elektromos kocsikat, hanem ugye hogy elvileg be kellene zárni a gyárnak mert lemérgezték Göd teljes földjét és vizét.


A többi autóiparhoz tartozó szektorban ha nem is 50%os de drasztikus leépítések vannak tavaly óta fokozatosan lépcsőkben és felvétel stop


Kérdésem, hogy akkor minek kell behozatni azt a töménytelen sok vendégmunkást ezekre a helyekre?


aug. 7. 20:35
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
72%
elindult lefelé a lejtőn. ott dolgozom, tapasztalatból mondom.
aug. 7. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
76%
A gyárak szép pénzeket kapnak a vendégmunkások foglalkoztatásáért ---> mielőtt bezárnak még megtömik a zsebüket.
aug. 7. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
17%
Az elektromos autózásnak múltja van, de jövője nincs.
aug. 7. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
54%
Persze, mert nagyon hiányzik az orosz piac. A kínait meg maguk zárják ki a hülye szankcióikkal meg különadóikkal... Európát ma dilettáns idióták vezetik
aug. 7. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
43%

#4 Orosz piac 😂😂😂😂


A kínai gyárral meg sokra megy Európa amikor azok kínai cègek ès nem ide termelik a profitot. 🤡

aug. 7. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
39%

#20:58

Igen orosz piac xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

aug. 7. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 Távvezérlésű nyakkendő kötőgép ***** válasza:
76%

Az akkugyártókat nem zavarja a villanyautók iránti visszaesés, ugyanis megjelent a hálózati akkumulátoros energiatárolók iránti kereslet, ami az energiaválság előtt még nem vagy csak alig létezett, most meg mindenki ilyet akar építeni több ezer MWh-s kapacitásokkal. Csakhogy a magyar akkugyárak NMC technológiájú Li-ion akkukat állítanak elő, az iparban pedig már mindenki az LFP cellákat keresi energiatárolásra és villanyautó gyártásra is. Vagyis a rengeteg támogatást gyakorlatilag előző generációs akkugyárakra adta a kormány, amik ~2030 körülre teljesen idejétmúlttá fognak válni.

Szóval én nem sajnálnám az akkugyártókat - ők elég jó dealt ütöttek nyélbe. A magyarok kevésbé.

aug. 7. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
50%
Igen, de ez közel sem csupán az elektromos járműveket érinti. A teljes beszállítói ipar trottyon van.
aug. 7. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 A kérdező kommentje:

A kérdésre nem válaszoltatok.

Ha már magyaroknak is alig van munka ezeken a helyen.

Akkor minek oda sok ezer külföldi?

aug. 7. 21:49
 10/16 anonim ***** válasza:
42%

"Persze, mert nagyon hiányzik az orosz piac."


Az elektromos autózásnak az orosz piaccal sem lenne jövője. Egyszerűen idejétmúlt, múlt századi technika.

aug. 7. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!