Az állami cégek, mint pl a MÁV a munkanélküli statisztikák javítására is szolgálnak?
Ezeknél a vállalatoknál még mindig megmaradt a szocializmus.A munkaszervezés, mentalitás is erre utal.
Például több vasútvonalat, már a Kádár rendszerben automatizáltak, központosítottak.Automaták a váltók, nincs személyzet a kisebb állomásokon.A GYSV-nél már egyes városok állomásaiban sincs, ott még magasabb szintre emelték az automatizációt.
Viszont, a MÁV-nál mintha erre nem lenne törekvés.Mintha az állam nem támogatna ilyesmit, mert romlanának a munkaügyi statisztikák.
Ha meg netán le kellene építeni, bárki is van kormányon, népszerűségcsökkenést okozna.
Inkább marad a langyos pocsolyában való hempergés a fejlődés helyett.
Az automatizálás rengeteg pénzbe kerül.
Ahol felújítják, átépítik a vonalakat ott már eleve ezekkel építik meg, de a régi vonalakon ezeket beszerelni kidobott pénz.
A munkaügyi statisztika mellesleg azt jelenti, hogy ennyi embernek VAN MUNKÁJA és tudnak dolgozni, van jövedelmük. Ha nincs munkahely akkor az EMBEREK nem tudnak dolgozni és a fizetések nem fognak emelkedni.
Volt benne részünk 1990 után, szerintem ne akard hogy megint az legyen! Neked éppen úgy elvehetik a munkádat mint másoknak.
Az elmúlt kb. 10 éveben minden évben nőtt a központi forgalomirányításra kiépített vonalak hossza. A fővonalak nagy része már így üzemel (a mellékvonalak berendezései meg nagyrészt nem alkalmasak távkezelésre).
Két hónap múlva is egy jelentős fővonalon ilyen üzemet vezetnek be, ha jól számolom 11 állomás forgalmi irodájára kerül rács.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!