Karácsony vagy Vitézy fog nyerni?
#2: egy olyan mondat nem hangzik el az interjúban, amiben nem a rogáni propaganda tételmondatait böfögi vissza ez az NPC, önálló gondolatok teljes hiányában.
Szerintem Karácsony fog nyerni a DK támogatás ellenére is, a budapestiek többségének a biztos gyurcsányi támogatás kevésbé gáz, mint a fű alatti fideszes szál Vitézy esetében.
Karácsony fog nyerni. Baloldali érzelműként bármennyire fájó bevallani, ő nem egy tehetséges főpolgármester. És ezzel borítékolható, hogy még 5 évig egy helyben fogunk toporogni és a város semmit nem fog fejlődni, csak stagnálni.
Varsó és Prága rég lehagytak minket, Pozsony és a lesajnált Belgrád is sokkal szebben fejlődik mint mi. A nem túl hívogató Bukarest is nagy tempóval hozza be hátrányát. Szóval én megbántam, hogy 5 éve rá szavaztam, elfecsérelt 5 év volt ez a város történetében. Előtte Tarlós utolsó mandátuma is harmatgyenge volt. Szóval már 10 éves lyuk tátong Budapest városfejlődésének történetében. A régióból csak itt nálunk állt meg a fejlődés.
Budapesten minden rohad. Méltatlan egy helyzet. Ezért szorítok Vitézynek, tőlem lehet akár a fidesz trójai falova is, de nem az, de már az sem érdekelne, csak könyörgöm, Budapest mint regionális nagyváros mutasson már valami életjelet! Vitézy sokkal összeszedettebb a 2 legesélyesebbnek mondott jelöltnél és ha már "fidesz-trükk", de nem hiszem hogy az, szociálisan sokkal érzékenyebb arc mint bárki a kormánypártból. Imádnám, ha elindíthatná a szociális lakás programját.
Karigeri elsősorban a közlekedés szétbarmolásáért felelős. Lehet hisztizni azért, mert az állam nem ad pénzt (amúgy valószínűleg csak kifogás), de számos dolog van, ami nulla vagy minimális anyagi ráfordítással sokat javítana a közlekedés helyzetén:
Az eszetlenül felfestett, kihasználatlan biciklisávok megszüntetése.
A biciklisek és rolleresek kitiltása a legforgalmasabb közlekedési útvonalakról, amennyiben van párhuzamos mellékutca.
A BKV átszállásainak optimalizálása. Jelenleg ezek egyáltalán nincsenek optimalizálva, a külvárosból közlekedők gyakran egy út során többször is 10-15 percet kényszerülnek várakozni. Így a tömegközlekedés nem nyújt alternatívát az autóval szemben.
A közlekedési lámpák összehangolása. Jelenleg több Pesten a piroshullám, mint a zöldhullám.
Azokban a forgalmas csomópontokban, ahol van aluljáró, a zebrákat nyomógombossá kellene tenni, és csak mozgássérültek számára engedélyezni a használatukat.
Emellett van még pár dolog, ami jelentősebb anyagi ráfordítást igényelne, de szintén sokat javítana a közlekedés helyzetén: BKV-járatok sűrítése (elsősorban a külvárosokban), P+R parkolók újbóli ingyenessé tétele, új P+R parkolók építése minden olyan metróállomásnál, ahova egyenes út vezet a külvárosból/agglomerációból.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!