Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Stockholmot is az autóellenes...

Stockholmot is az autóellenes KariG irányitija?

Figyelt kérdés
[link]

2023. okt. 12. 07:32
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
53%

Egyébként a magyar baloldal mennyire autóellenes és zöld???

Ne menjen senki a belvárosba autóval, mindenki üljön biciklire (lakjon akár Káposztásmegyeren vagy Pécelen), ez világos. De közben az a kerületek mániája manapság, hogy lakossági parkolóhelyeket hoznak létre. Magyarul aki a belvárosban él, egy köpésre lakik mindentől, de autót is akar tartani, azoknak kell a fenekét nyalni! Közben a XVIII. kerület dk-s polgármestere megszabadulna a kerület lakott területeit érintő vasútvonalától, ami bevisz Kökibe és Nyugatiba, mert a felújítás utánra tervezett zajvédő falak csúnyák. Karácsony Gergelyék szintén évekig szabotálták a déli körvasút fejlesztését. A legutóbbi álláspontjukat nem ismerem, merthogy pár havonta változtatják.


Esküszöm nem a Fideszt akarom védeni, akik alatt a MÁV a legsötétebb korszakát élni, amíg gyorsforgalmi utakkal meg nagyon jól állunk...

2023. okt. 12. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 A kérdező kommentje:
11, nem vagyok autóellenes, mivel nekem is van autóm, de annyira próbálom korlátozni a használatát, amennyire csak lehetséges és gazdaságos. Ez azt jelenti számszerűen, hogy a 10 évvel korábbi km számom 10% környékén van jelenleg éves szinten. Van, ahova nem tudok máshogy eljutni, csak autóval, sőt olyan is van sajnos, hogy az autó a legolcsóbb megoldás -frankón-, de, mindenhová máshová próbálok nem autót használni. Ugyanakkor én magam is tisztában vagyok és részben érintett is a magyar tömegközlekedés okozta káosszal, tudom, hogy mit jelent tömegközlekedni ma Magyarországon, vagy Budapesten, de, ennek fényében én személy szerint nem tartom egy életképtkelen, rossz ötletnek azt, hogy csökkentsük az autóhasználatot, kiváltképp a belvárosban.
2023. okt. 12. 09:45
 13/19 anonim ***** válasza:
60%

A Kossuth Lajos utca, Belgrád rakpart, József Attila utca, Károly körút által határolt terület az 5. kerületben már évtizedek óta védett terület ahova csak külön engedéllyel lehet behajtani.


A sok fogcsikorgató autómániás, aki sz.rni sem tud gyalog menni ezt nem tudja, vagy nem akarja tudni?


És miért lenne baj, ha több ilyen terület lenne?

2023. okt. 12. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
100%

Hát az alapötlettel egyetértek, de ez mi a ffff???

„Zöld Párt abban bízik, hogy az intézkedés az elektromos autók használatára ösztönzi majd a lakosságot.”


Így hülyeség. Így semmi értelme... ha a tömegközlekedés vagy egyéb alternatív közlekedési módok felé terelnék az embereket, az jó lenne. De így felesleges... Na, ezekből kell tanulni, és okszerűbben megtervezni a főváros közlekedéspolitikáját.

2023. okt. 12. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:

"A hozzászólásod lapján vagy el sem olvastad a cikket, vagy nem értetted amit olvasol... :)

"...a zóna egy nagyjából húsz háztömbnyi területet fed le..."


Köszönöm a kedves feltételezést és pontosítást, elolvastam a cikket és funkcionális analfabéta sem vagyok az egyetemi végzettségemmel. Valóban, átsiklottam a húsz háztömb felett, de azért ez nem egy egzakt területmeghatározó fogalom.

2023. okt. 12. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:

"valóban, ott nem tűnik nagy érvágásnak, de egyre trendibb, Európa szerte, miközben itthon meg Karácsonyt ezért támadják, holott, egyrészt, európai döntés, másrészt, meg ez a jövő."

Azért Svédország és Magyarország között van némi különbség, páran már leírták. Egyébként Karácsonyt sem ezért támadják. Lehet, hogy pl. Stockholmban biztosítva van ezen a "lezárt" területen kívül a megfelelő mennyiségű, ingyenes, biztonságos parkolás és a tömegközlekedés nem havi tízezer forintba, hanem ennek töredékébe kerül. Vagy uram bocsá a Stockholmban nincs minden munkahely a belvárosban és ingyen mélygarázzsal rendelkeznek az ott dolgozók számára, így az utcán sem állnak hegyekben a parkoló autók. (ezek amúgy német példák a részemről, sajnos a svéd helyzetet nem ismerem)

Majd ha felnövünk ehhez, akkor lehet gondolkodni, hogy hova ne engedjünk be autókat.

2023. okt. 12. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:
60%

Hülyeségekkel dobálózni nem vezet semmire. sok értelmes gondolatot lehet megvalósítani, főleg ha előbb a célt határozzuk meg és értünk vele egyet. Azonban azt nem árt tudni, hogy minden változtatáshoz (még a rosszhoz is) pénz kell. A fővárost hagyjuk ki ebből a szócsatából, mert innen a kormány minden pénzt eloroz. Az alapvető és elengedhetetlen dolgokhoz sincs. Az autóhorda csökkentése csak hiábavaló erőlködés így. És ebben a szépség, hogy akik a legdühösebbek minden változásért, előidézik, majd békésen tűrik az órás dugókat. És szívják saját bűzüket.


Van megoldás, de nem így. Az elfogult és féktelen sárdobálás garantáltan vezet a hülyeséghez.

2023. okt. 12. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:

#17 "A fővárost hagyjuk ki ebből a szócsatából, mert innen a kormány minden pénzt eloroz. "

A főváros költségvetése nagyobb volt mint a korábbi években, felmutatni még sem tudtak semmit 4 év alatt.

Ami nagy beruházás volt azt a kormányzat valósította meg. Megy ez az ostoba propaganda szöveg, hogy mindent Is elvettek a fővárostól de fogalmad sincsen arról mennyi pénzből gazdálkodtak korábban is mi is az amit elvettek.

de bizonyíthatod az ellenkezőjét! Kérlek sorolj fel pár dolgot amit elvettek a fővárostól, miközben korábban megkapta! ha minden pénzt eloroz a kormány ahogy állítod akkor nem lesz nehéz jó párat konkrétan felsorolnod, ugye?

2023. okt. 12. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim válasza:

#3

[link]

2023. okt. 12. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!