Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért nem próbálta eddig a...

Miért nem próbálta eddig a MÁV megvásárolni/elcsalni a GYSEV-et?

Figyelt kérdés

2023. szept. 19. 10:07
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
72%
Nem érné meg.
2023. szept. 19. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:
53%

A MÁV 100%-os tulajdonosa a magyar állam.


A GYSEV többségi tulajdonosa a magyar állam (65,6%).


Túl nagy különbség nincs.

2023. szept. 19. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 Passzivista ***** válasza:
100%

Evvel a logikával a Puskás Ferenc stadion hatvanezres befogadó képességű létesítménye és a gimis tornatermed között sincs túl nagy különbség,

hiszen a tulajdonosa a magyar állam.

2023. szept. 19. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:
31%

Ugye ez ott kezdődik, hogy a személyszállítàs veszteséges...gyakorlatilag egy szociális jutattás. Az hogy a parasztja feljut Szegedről Budapestre 4000 e hufért a Mávnak kb 30e ft jâba kerül per fő...ezt a teherfuvarból termelik ki...mégis mit gondoltok meg éri meg jobban szállítani 600 tonna gabonát vagy ugyanezzel az energiával 80 hülyegyereket akinek a fele nyugdijjas 20% a diák meg a maradék aki a saját költségét se fedezi...


A gysevnek meg ugye van egy osztrák (állami)tulajdonrésze...akik használják teherfuvarra az általuk felujitott vasutvonalakat Nyugat MO-n nyilván szarnak a MÁV ra...plusz a Strabag is résztulajdonos...aki mint épitőipari cég nyilván érdekelt ebben abban, hogy legyen tisztességes vasút...de innentől találjátok ki...


8as...nyilvân nem a büfêkocsiból meg a személyszállitásból nyereséges...az 10% at se teszi ki a forgalomnak...

2023. szept. 19. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 anonim ***** válasza:
100%

A MÁV úgy ahogy van, halálra van ítélve.

Már mindennaposak és gyakoriak a késések amikor tavaly és anno ez nem volt jellemző, most el lehet képzelni hány vonalon van lassújel, tetemes késések, vonalbezárások a MÁV hálózatán.

Gyakorivá váltak a pótlóbuszozások és már egyes IC-ket is pótlóbuszok helyettesítik.

Kritikán aluli a MÁV, kész röhej!

Katasztrófa!

2023. szept. 20. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 anonim ***** válasza:
68%
"Már mindennaposak és gyakoriak a késések amikor tavaly és anno ez nem volt jellemző, most el lehet képzelni hány vonalon van lassújel, tetemes késések, vonalbezárások a MÁV hálózatán." Évtizdek óta gyakoriak a késések, amióta Mávval utazom, az a meglepetés, ha pontos a vonat és nem késik
2023. szept. 20. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:
50%

#16


Ha néznél YT videókat amiket vasútbarátok készítenek, rögzítenek állomásokon, ott is hallani hogy sok vonat késik

2023. szept. 20. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:
17) Pont ezt írtam én is , hogy az a meglepetés, ha ha PONTOS a vonat és nem késik.
2023. szept. 20. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 anonim ***** válasza:
56%

Még a GySEV vonatai is tudnak nagyot késni, bár sokkal pontosabbak és megbízhatóbbak.


Ez kb. olyan, mintha a nagy, de szegény Ukrajna akarná a kis Liechtensteint megvenni.

2023. szept. 23. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 Sándor Dombi válasza:
100%
14. Sajnos a teherfuvarozás bevételei már nem kompenzálják a személyszállítás költségeit. A keresztfinanszírozás megszünt amikor az ÖBB megvásárolta a MÁV cargót. A Rail Cargo Hungaria (a MÁV Cargo utódja) meg egy rohadt buznyákkal nem támogatja a személyszállítást.
2023. szept. 25. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!