Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Az ellenzékiek miért mondogatj...

Az ellenzékiek miért mondogatják azt,hogy krumplival veszi meg a fidesz az embereket?

Figyelt kérdés
Én ezt sehol nem tapasztalom! A környezetemben sem tudok ilyenről. Nagyvárosban élek de nekünk senki se kínált krumplit pedig fidesz szavazók vagyunk. Vagy hogy kell hozzá jutni? Tanár vagyok de elkeserítő hogy sokak szerint krumplival nyer a fidesz!

2023. júl. 30. 21:32
1 2 3 4
 21/32 anonim ***** válasza:
33%

ma 23:02

Neked nem jutott már krumpli ugye, az fáj?

2023. júl. 30. 23:08
 22/32 anonim ***** válasza:
61%
#23 Ismét rávilágítottál a fideszesek rendkívüli szellemi képességeire, és cáfolhatatlan érvelési technikáikra. Úgy látom, neked 2 zsák is jutott, csak tudnám, hogy mi volt benne, amitől ilyen jól érzed magad.:D
2023. júl. 30. 23:23
 23/32 anonim ***** válasza:
78%

A te szellemi képességeid is a béka segge alatt van nagyjából, akkor milyen alapon kritizálod másokét?

Pluszban én nem nem vagyok rászorulva az ingyen krumplira, nem úgy mint egyesek. 😀

Azt hiszem lapozhatunk.

2023. júl. 30. 23:25
 24/32 anonim ***** válasza:
87%
Nem tudom, hogy miféle gondolat vezérelt annak a téveszmének a kialakításában, mely szerint én rászorulnék egy zsák krumplira. Ez ismételten szellemi felsőbbrendűségedre vall, hiszen én, mint idióta honnan tudhatnám, hogy épp rászorulok egy zsák krumplira. Ja, nem.
2023. júl. 30. 23:30
 25/32 anonim ***** válasza:
0%
Van az a mondás, hogy nem zörög a haraszt...
2023. júl. 31. 00:54
 26/32 Dongaben ***** válasza:
84%

Azt hiszem, pont ide illik egy idézet az Aurora zenekartól:

" Egyforma hülyék

Mindkét oldalon"...

2023. júl. 31. 04:42
 27/32 anonim ***** válasza:
88%