Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A fideszeseknek miért nem...

A fideszeseknek miért nem tetszik Karácsony Gergely budapesti munkássága?

Figyelt kérdés
Egy élhető zöld várost akar csinálni úgy, hogy a kormány minden irányból szivatja. Ti inkább szagoljátok az autók kipufogójából a füstöt?

2023. júl. 26. 11:24
1 2 3 4 5
 31/47 anonim ***** válasza:
5%

"Számomra élhetetlen az olyan hely, ahol (ahogy te fogalmaztál) az autós az utolsó."


Akkor is, ha minden szempontból jobb nem autókázni, te akkor is autózni akarsz? Akkor te nem élhetetlen városról beszélsz, hanem életképtelen emberről. ;)

2023. júl. 26. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/47 anonim ***** válasza:
24%

31#


Az állam,önkormányzat akármi, ne szóljon bele,hogy mivel közlekedjek.Semmi köze hozzá, de nekem sem, a szomszédnak sem, a Jutka néninek sem.

Ez lenne a liberális demokrácia lényege.

Azt sem mondják meg, kivel bújhatsz vagy nem bújhatsz ágyba.


Valóban, sok nyugati országban az autósok birkák,hogy hagyják ezeknek a barom politikusoknak,önkormányzati képviselőknek,hogy szívassák őket.


Autózni pedig mindig, minden szempontból jobb, elegánsabb, kényelmesebb.

2023. júl. 26. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/47 anonim ***** válasza:
5%

"Az állam,önkormányzat akármi, ne szóljon bele,hogy mivel közlekedjek.Semmi köze hozzá, de nekem sem, a szomszédnak sem, a Jutka néninek sem." Senki nem is mondta, ülhetsz az autóban, ha hülye vagy, jogod van hülyének lenni. Anglia nem Magyarország, ott nem szabják meg, hogy mit szabad gondoljál, még csinálni is csinálhatsz csomó mindent, pl. ülhetsz a Ferraridban órákat, ahogy mondtam, senki sem tiltja meg.


"Ez lenne a liberális demokrácia lényege." És ott van is.


"Valóban, sok nyugati országban az autósok birkák,hogy hagyják ezeknek a barom politikusoknak,önkormányzati képviselőknek,hogy szívassák őket." Jaja, vagy belátják ép ésszel, hogy környezetkárosító, és nem lehet London utcáira (sem) több utat építeni már, nem férnek az autók.


Tudod mi a te bajod? Képtelen vagy a környezetedhez alkalmazkodni. Az ilyenek régen, amikor még a természetes szelekció kicsit keményebben odavágott meghaltak, kitaszította őket a közösség, vagy bohócnak beállították. Ma már nincs ilyen, minden hülye verheti a nyálát, hogy neki joga van hülyének lenni, és nem alkalmazkodni. És jól is van ez így, legalább negatív példák is lesznek.

2023. júl. 26. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/47 anonim ***** válasza:
22%

"És ott van is."

Azért szívassák az autókat?

Rendes liberális demokrácia, egyedül az USA-ban van.



"Jaja, vagy belátják ép ésszel, hogy környezetkárosító, és nem lehet London utcáira (sem) több utat építeni már, nem férnek az autók."


Ez csak hiszti.

A HO terjedésével jelentősen csökken a forgalom is.



Te meg a birkanyáj része van, de nevezheted ezt "alkalmazkodásnak", attól még nem lesz az.Nem vagy egyéniség.

2023. júl. 26. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/47 anonim ***** válasza:
75%

34 - Hatalmas szivatás tudományilag megalapozott rendeleteket hozni, és nem csak hisztinek nevezik.

De így van, egyéniség vagy, hogy megtagadod a kutatások eredményeit.

2023. júl. 26. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/47 anonim ***** válasza:
100%

35#


Ha tudomány által megalapozott rendeletekre alapoznák a politikát, akkor te Covid idején ki sem dughattad volna az orrodat a házból.


Ebben a kérdésben a piaci igényeket kell figyelembe venni.Ha autóra van igény, akkor az államnak/önkormányzatnak a kutya kötelessége fejleszteni az infrastruktúrát.

Az autósok fizetik az városi infrastruktúrák felét, azért nehogy már ne részesüljenek belőle.A privilegizált biciklisek semmit sem fizetnek.


A problémát, ami miatt ti sokan hisztiztek, a home office terjedése fogja megoldani.Ugyanis, sokkal kevesebben fognak autóba ülni reggel, ha otthonról is dolgozhatnak.

2023. júl. 26. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/47 anonim ***** válasza:
31%

"Azért szívassák az autókat?" Nem szívatják őket, beállították a racionális sorrendet, mert nem mehet mindenki egymás hegyén-hátán, mint valami barbár állat. Az autós jött ki utolsónak, mindenki más megoldja másképp. Aki akar, lehet utolsó. Vagy te mit képzelsz, lebontanak pár házat, építenek mindig 1-2 plussz sávot, meg szívják a szmogot, mert te, Gipsz Jakab azt akarod? A demokrácia nem azt jelenti, hogy 1-2 hülye miatt szív mindenki, te el vagy tévedve. Az USA-ban más, szartak a közösségi közlekedést fejleszteni, mert az autó lobbi elhitette velük az 50-es években, hogy az nagyon jó lesz nekik, ha mindenki autókázik a szinte ingyen benzinnel. MA meg azon gondolkodnak, hogy mennyibe is fog kerülni a gyorsvasút, meg hogy melyik europai buszt kéne megvenni.


Te el vagy tévedve, túlzóan buta vagy ahhoz, hogy észrevedd magad.

2023. júl. 26. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/47 anonim ***** válasza:
31%

"Ha tudomány által megalapozott rendeletekre alapoznák a politikát, akkor te Covid idején ki sem dughattad volna az orrodat a házból."


Ne ferdíts, mert ez nem igaz.


"Ebben a kérdésben a piaci igényeket kell figyelembe venni.Ha autóra van igény, akkor az államnak/önkormányzatnak a kutya kötelessége fejleszteni az infrastruktúrát." London a piaci igény nem az autóra van, nem fogod fel? Ott nem ilyen kretének az emberek, mint te. :D


"Az autósok fizetik az városi infrastruktúrák felét, azért nehogy már ne részesüljenek belőle.A privilegizált biciklisek semmit sem fizetnek." Nem is teszik tönkre, miattuk nem kéne kátyuzni jó darabig. És nem is kell miattuk fizetni azt a sok kezelési költséget, amit a COPD-sekre kell költeni, meg a rákra. Nyilván ez már túlzóan összetett lesz neked, így elnézem, ha írsz valami butaságot rá, ne félj, csináld csak nyugodtan :D


"A problémát, ami miatt ti sokan hisztiztek, a home office terjedése fogja megoldani.Ugyanis, sokkal kevesebben fognak autóba ülni reggel, ha otthonról is dolgozhatnak."


Londonban nincs probléma, csak életedben nem láttad Londont, és ezért azt hiszed, hogy ott probléma van. Igazából nem nagyon van, annyi a bajuk, hogy sajnálják, hogy nem bővítették időben a városi vasúti infrastruktúrát úgy, hogy nagyobb legyen a kapacitása. Ugyanis mindenki vonatozni akar ott. Nem balfék proli magyar, amelyik arra veri a nyálát, hogy nyugati akar lenni, miközben azt sem tudja az milyen.

2023. júl. 26. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/47 anonim ***** válasza:
26%

" London a piaci igény nem az autóra van"


Ez teljesen ellentmond a a 37-es válaszodnak.

Vagyis, sokkal többen mennének autóval, ha az állam/önkormányzat nem lehetetlenítené el.


"Az USA-ban más, szartak a közösségi közlekedést fejleszteni,"

Nem is volt rá igény, most sincsen túlzottan nagy.

Ki az, aki egy kényelmes, amerikai V8-asból átül egy buszba?A szegények maximum.


Az USA-ban a repülő a távolsági tömegközlekedés.

Amerikába pedig sokkal többen akarnak menni, mint EU-ba, britekhez.Sőt, az EU-ból is sokan akarnak odamenni.


És nyilván, nem csak azért, mert finom juharszirupot lehet kapni meg vastag palacsintát.A szabadabb, kényelmesebb élet is közrejátszik.Ennek része az,hogy van 2-3 autó egy rendes háztartásban.

2023. júl. 26. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/47 anonim ***** válasza:
0%

"Ez teljesen ellentmond a a 37-es válaszodnak.


Vagyis, sokkal többen mennének autóval, ha az állam/önkormányzat nem lehetetlenítené el."


Nem mond semminek sem ellent. A többség ott nem akar autózni, és nem várnak el lehetetlent az önkormányzattól. Nem cserélik le a házaikat például egy sáv autóra, hanem felülnek a gyors, kényelmes vonatra. Elolvassák közben az újságot, és szarnak az ilyen vágyaidra.


"Nem is volt rá igény, most sincsen túlzottan nagy.


Ki az, aki egy kényelmes, amerikai V8-asból átül egy buszba?A szegények maximum."


Akkor miért akarnak most mindenfelé méregdrága gyorsvasútat építeni? Poénból? Miért nézegetik az európai buszokat, hogy azok mitől sokkal jobbak, mint az ők szarjaik?


"Az USA-ban a repülő a távolsági tömegközlekedés.


Amerikába pedig sokkal többen akarnak menni, mint EU-ba, britekhez.Sőt, az EU-ból is sokan akarnak odamenni."


Ja a repülő. 200kilóméterre akarsz repülővel menni, te zseni? Több idő engedélyt kapni felszállni, mint amennyi idő alatt a francia elmegy a TGV-vel 200-at. :D


"Ki az, aki egy kényelmes, amerikai V8-asból átül egy buszba?A szegények maximum."


Látod, neked az a problémád, hogy olyan szegényes a lelkivilágod, hogy egy V8-as motortól hiszed magad valakinek. :D Nem mindenkinek ilyen durva ám a kisebbségi komplexusa, ne aggódj. Vannak egészséges személyiségű emberek is.


"És nyilván, nem csak azért, mert finom juharszirupot lehet kapni meg vastag palacsintát.A szabadabb, kényelmesebb élet is közrejátszik.Ennek része az,hogy van 2-3 autó egy rendes háztartásban."


Az angoloknak is van autójuk, sőt, nekik van lakosságarányosan a legtöbb roadsterük. Csak tudják, hogy miképp használják értelmesen. Nem ülnek bele a TVR-ba, nem ülnek bele az M3-ba, nem ülnek bele a Suprába csak azért, hogy elmenjenek a boltba. Van eszük, veled ellentétben. Ez már abban is meglátszik, hogy nem csicska Mustangra verik a farkukat, hanem vesznek normális autókat, nem hulladékot.


Na, az a helyzet, hogy 1 millió brit sem él az USA-ban. Minek mennének oda, mikor ugyan annyit keresnek, és nem kell a gagyájukat is rákölteni az EÜ-re? Minek? :D Bármit megtehet a brit is ugyan úgy, amit az amcsi. Fegyvere épp nem lehet, de nem is igen vonzza ez őket, kicsit civilizáltabbak annál.

2023. júl. 26. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!