Szerintetek is csak azok tüntetnek akik kényelmes helyzetben vannak, esetleg azok akiknek nincs már semmi vesztenivalójuk? Más is gondolkodik így a tüntetésekről?
Pl.: Pankotai Lili az AKG-ra jár, ahová konkrétan a magyar elit járatja a gyerekeit, rohadt drága suli, az oda járó diákok nagy része simán bekerül külföldi egyetemekre, szóval semmit nem kockáztat.
Csak sokan mondják, hogy nem értik miért nem mennek ki többen tüntetni. Közben meg a diákok többsége úgy szeretné kijárni a sulit, hogy nem csapják ki őket. Nyilván szomorú, hogy ettől kell tartani, de változás eddig sem volt. És ha a rendszer szabályait betartva tüntetünk akkor az tényleg nem több tüntikézésnél.
20, ha te ennyire a szegregáció mellett vagy, le tudnád írni, hogy a szegregáció miként oldja meg azon problémákat, hogy
-szociális közegben való rendes viselkedés
-munkához és munka által megszerzett javakhoz való visoznyulás
-erőszakmentes konfliktuskezelés?
Ugye általánosságban ilyesmivel van gond a cigánység tekintetében. A szegregáció hol oldja ezt meg? Elzárjuk őket azoktól az emberektől akiknek az ilyesmi megy és igénye van rá és.... és?
"20, ha te ennyire a szegregáció mellett vagy, le tudnád írni, hogy a szegregáció miként oldja meg azon problémákat, hogy"
összekeversz a másik válaszolóval.
nem vagyok szegregációpárti.
szerintem szankcionálni, büntetni kéne a tanítást akadályozó, meggátoló gyerekeket, vagy szüleiket.
kevesebb osztálylétszámra, pszichológusokra és ped. asszisztensekre is nagyobb számban lenne szükség.
most csak a tanárt, iskolát lehet büntetni, még akkor is, ha a 20-ból van 6-10 papíros hülye (a pc kifejezés figyelemzavaros) gyerek az osztályban.
ahogy előbb bizonyítottad is: szerinted a tanár a hibás, hogy ha a gyerek nem tanul meg írni-olvasni...
#20
"Szerinted az írás-olvasás elsajátítása az felsős tananyag?"
Szerintem egy általános iskola 8 évfolyamos, vagyis a felsős tanár kollégája az alsós tanárnak. Ha a felsős tanár úgy ítéli meg, hogy a diákot az alsós tanár úgy adta át, hogy alkalmatlan volt felkészíteni, akkor vagy felszólal ezen alsós tanár ellen, mivel láthatóan alkalmatlan, vagy másik opció, hogy elfogadja, hogy ilyen kollégája van, de akkor igen, elfogadja, hogy neki, mint felsős tanárnak feladata megtanítani azt is, amit az alsós tanár nem.
Ha ezek megtörténtek, akkor kezdhetünk el beszélni másról, viszont felteszem, hogy ezek se történtek meg, pedig a tanároknak bizony egymásra is figyelnie kell, hogy színvonalas maradjon az oktatás.
Utólag egyáltalán nem vagyok kíváncsi a panaszkodásra, miközben mindenki csak kerülni próbálja a konfliktust, akkor is ha fontos lenne néha beleállni ilyen témákba.
"Szóval, ha a tanító nem tudta megtanítani szocializációra, meg írni-olvasni a gyerekeket, akkor a felsős tanárok nem tanárok."
Ha a felsős tanár nem panaszkodott addig, amíg olyan alsós tanárt nem alkalmaztak, aki erre képes, akkor igen ,a felsős tanár sem tanár, ha elkezd erről panaszkodni.
Az oktatás akkor működik, ha minden tanár teszi a dolgát, ha 1-2 tanárt már kiveszel vagy minőségben alkalmatlanok, akkor maradandó lemaradást szerezhetnek a diákok.
Ez kortól függően egy életre szóló lemaradás is lehet, de megúszhatja annyival, hogy 2-3 tárgy nem fog menni.
"Jó tudom részben tényleg idomárok, mert az állatokat idomítani kell, nem tanítani"
Most itt megint beismerted, hogy nem tanárok, mert alkalmatlanok tanításra ezek a tanárok, és én is ezt mondom.
Én tanárokról beszélek, a tanárok tudnak tanítani. Akik nem tanárok, azok alkalmatlanok tanításra, ezért inkább idomítani próbálnak, de még arra is alkalmatlanok.
#22
"ahogy előbb bizonyítottad is: szerinted a tanár a hibás, hogy ha a gyerek nem tanul meg írni-olvasni..."
Segítek, mert láthatóan te se fogtad fel: "összekeversz a másik válaszolóval."
Igen.
Kb. Belpest teszi ki a tüntetők 80-90%-át, meg legfeljebb a megyei jogú városok lakói a maradék 19-9%-ot. A maradék 1% pedig az igazán tökös réteg, aki kb. az életét, megélhetését teszi fel az ügyre.
Ezeken a helyeken (Belpest, megyei jogú városok) sokszor tobzódnak a munkahelyek/ megélhetési alternatívák (magyarországi viszonylatban) vagy pl. a nagyhangú pedagógusnő férje pedig felsőközéposztálybeli fizetést hurcol haza, szóval kb. csak hobbi szinten tanárkodik a tanárnő, nem pedig megélhetési kényszerhelyzetből (A pedagógus szakma rég női túlsúlyban van...)
Pl. azok a tanárok viszont, akik az akksigyárak vagy a munkanélküliség; vagy: Magyarország egyes tájain a munkanélküliség és a munkanélküliség közül választhatnak a Fidesz-kormány 13 éves országromboló munkája miatt, azok féltik azt a pici pedagógusi fizetésüket is, amit a kormány nemzetellenes arroganciával odadob nekik, mert az is jobb mint az akkugyárban robotolni úgy, hogy az egészségedet is rááldozod arra az eleve embertelen munkára, nem sokkal nagyobb fizetésért; vagy ha meg akkugyár sincs a környéken, jobb sz. r bérért tanítani, mint hajléktalannak lenni...
*az akkugyárak emlegetése csak jelképes, írhattam volna helyettük Mercedes gyárat vagy Audi gyárat vagy stb. hasonlót is...
Hogyha megemelnék a tanárok fizetését, akkor több tanár lenne, így kialakulna egy verseny a helyekért. Így a rossz tanárok kiesnének a rendszerből, a jók pedig nem hagynák ott a pályát, mert meg tudnának élni normálisan.
Az elit gimikbe pedig értemes és tájékozott emberek járnak nagyrészt, ezért vannak ott.
26,
2 állításod van:
1) az első akkor lenne igaz, ha JELENTŐSEN megemelnék a tanárok fizetését (minimun!! 2,5-3-szorosára). És ez is csak hosszú távon (10-20 év távlata) fejtené ki a hatását.
2) az elit gimnáziumok vagy Fideszes vagy Liberális agymosottak ügyesen magoló (nem jól megértő, hanem jól magoló) csemetéit képzik, nem pedig tájékozott vagy a kritikus gondolkodásra jobban képes gyermekeket...
#27
Legalább ne hazudj.
NEm rám reagáltál, de akkor szellemi pöcegödröt sikerült ide hánynod, hogy azért válaszolok én is.
"ügyesen magoló (nem jól megértő, hanem jól magoló) csemetéit képzik, nem pedig tájékozott vagy a kritikus gondolkodásra jobban képes gyermekeket..."
Ezt még tapasztalatból is tudom, hogy nem igaz.
Ezekben az intézményekben nem magolásra tanítanak, mivel ha csak magolni tudsz, akkor 1-2 év alatt ki is estél innen.
Szóval de, itt bizony kritikus gondolkodásra alkalmas diákokat tanítanak.
Mellesleg az ellenkezője sokkal inkább igaz. Sokkal gyakoribb - tapasztalatom alapján is - az, amikor valaki gondolkodni tud, de rosszul vagy szarul magol, vagy simán csak lusta.
Ez részben a felvételinek is köszönhető, csak magolással iszonyat nehéz jó felvételit írni, ahogy ez pár éve pl. az érettségiről is kiderült, amikor beraktak matekba egy új típusú feladatot és mindenki felháborodott, hogy ilyen nem volt a korábbi években.
A felsős tanár tudja, hogy nem az alsós tanító hibája, ha Lakatos Brendonka nem tud olvasni.
Én el is venném a szülőktől a gyereket, ha nem biztosítják a gyerek szellemi fejlődéséhez a lelki, anyagi támogatást.
Az olyanoktól, akik azt mondják a gyereknek, hogy "nem kell tanulni, én sem tanultam mégis megvagyok"...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!