Miért nincs normális tájékoztatás a tömegközlekedésben?
#10: ezen mi volt az okoskodó tahóság?
Amit kiírtál, az nem egy kérdés, hanem hiszti. Semmi konkrétumot nem írsz le, csak nyafogsz, hogy jaj de rossz otthon minden, bezzeg külföldön biztos jobb.
Nekem a legutóbbi mávos élményem az volt, hogy pótlóbuszozás volt, az alkalmazásban és a kijelzőkön is jelezték, plusz még a kalauz is mindenkinek (még egy külföldinek is) szóban elmondta, hogy hol kell átszállni. A buszoknál volt egy kis kavarodás, hogy melyik busz melyik megállót érinti, de a buszsofőrök készségesen segítettek eligazodni.
Tehát van normális tájékoztatás, szóval a kérdésedben megfogalmazott állítás hazugság.
Pont, hogy a hozzád hasonlók miatt vannak ilyen helyzetek, mert nem jelzed a szolgáltatónak hogy nem oké valami, hanem idejössz nyafogni.
"Újpestről, - tehát nem Káposztásmegyerről"
Káposztásmegyer is Újpesten van. Akkor miről beszélsz?
"Egy órás késés után a jegyvizsgáló fut le a vonatról elnézést nélkül!"
Mert szerinted őmiatta van a késés? :D
#16: Nem nyert, teljes árú jeggyel utazok és pl. a DB többször szívatott már meg, mint a MÁV.
Már írtad, hogy tahó vagyok, unalmas vagy. Remelem kiderül majd, hogy miért vagyok tahó és miért nem céltalan hiszti a kérdésed.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!