Az mindent elmond ugye a "nagy ellenállásról", hogy nem csak az LMP-nek, hanem Toroczkaiéknak is csak úgy sikerült tüntetni Debrecenben, hogy buszokkal utaztatták oda a tiltakozókat?
3 - ha a Fidesz ellen kell menni, rám számíthattok!
De az akkugyár Orbánék egyetlen jó ötlete az elmúlt 13 év alatt: aki lemarad, annak sokba fog kerülni az e. átállás!
A Mi Hazánkkal viszont sehova nem mennék.
Te összekevered a dolgokat: a Toroczkaiéknak köze sincs sem a jogállamhoz, sem a környezetvédelemhez, és nem is a Fidesz ellen mennek.
Elmennek egy ipari övezetbe ipari létesítmény ellen tüntikézni... noooormális?!
Debrecenben, az ország második legnépesebb városában nem tudtak összeszedni a helyiek közül több "tüntetőt", ezért kellett 2 busszal utaztatni a "vándor" környezetvédőket Debrecenbe! Vicc ez az egész!
Ki a fene hívta Debrecenbe a könyvdarálóékat?
(még az utaztató buszok sofőrjeit is befogták tüntetni, hogy többnek látszódjanak...)
Ez egy ilyen ország.
A legutóbbi március 15-i állami ünnepségre ahova tömeget terveztek, még lengyel vendég drukkereket is importálni kellett.
A Momentum sem tudna nagy tömeget összehozni Debrecenben tiltakozni!
Mindegyik csak utaztatott "áldebrecenivel" tud pár száz ellenállót felmutatni, lásd: LMP, Mi Hazánk.
Mondjuk és személy szerint csodálkozom a Momentumon, hogy beállt a jövő ipara ellen tiltakozni!!!
"De az akkugyár Orbánék egyetlen jó ötlete az elmúlt 13 év alatt: aki lemarad, annak sokba fog kerülni az e. átállás!"
Ezzel az akkugyárral csupán az a probléma, hogy kínai akkugyár. Nem a miénk, Kínáé. Kínai technológiával, kínai gépekkel, kínai vezetőkkel, kínai és egyéb vendégmunkásokkal (ezeket hívja a fidesz gazdasági menekülteknek) olyan és annyi akkut fog gyártani kínai alapanyagból, ami Kína érdeke. Amit mi adunk bele, az a termőföldünk, a vizünk, az energiánk meg néhány tucat magyar munkavállalót a kirakatba, meg baromi sok pénze a magyar adófizetőknek. Ennek a gyárnak a felépítése nem magyar érdek, hanem kínai érdek, és azt is fogja kiszolgálni évtizedeken keresztül.
És még valami, ami nem annyira közismert; minden akkugyár valamekkora selejtaránnyal dolgozik. Amikor összeraknak egy akkucsomagot, megterhelik és nézik, hogy jó-e. Ha probléma van vele, megpróbálják megtalálni a hibás cellát, de ha nem megy, akkor megy az egész a kukába. A selejt aránya kezdetben 20-30%, ami néhány év alatt lecsökken 5-10%-ra, ahogy a gyártási folyamat egyre kifinomultabb lesz. Na ezt a rengeteg selejt akkut viszont nem viszik vissza Kínába, hanem szépen lerakják nálunk valami veszélyesanyag tárolóba. Nem a gyárban fog pihenni, mert onnan nap mint nap viszik majd el a kamionok, szóval ott majd lehet monitorozni a vizeket, meg a talajt, nem ott fogja kifejteni a hatását, hanem akár a kerted végében!
Szóval nem biztos, hogy olyan nagyon jó ötlet teleszarni az országot akkugyárakkal...
8 - Magyarországnak nincs akkumulátorgyártó innovációja, sőt: a TESLA-t kivéve csak a Távol-Keletiek rendelkeznek ilyen a technológiával!
"Ennek a gyárnak a felépítése nem magyar érdek, hanem kínai érdek, és azt is fogja kiszolgálni évtizedeken keresztül." Micsoda meglátás!
Kínának is érdeke, és Magyarországnak is érdeke!
Magyarország ezen a téren sem, és más téren sem rendelkezik vezető technológiával, olyannal, amit exportálni lehetne!
"Nem a gyárban fog pihenni, mert onnan nap mint nap viszik majd el a kamionok, szóval ott majd lehet monitorozni a vizeket, meg a talajt, nem ott fogja kifejteni a hatását, hanem akár a kerted végében!"
Még mindig jobb az elején a gyártásba bekapcsolódni, mint aztán a hulladékhasznosítással bajlódni: a lengyelek erre az útra térnek:
A használt, leselejtezett akkumulátorok Lengyelországba mennek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!