Megyebérlet és országbérlet nem fog bevételkiesést okozni a MÁV-nak és a Volánnak?
Ha minden igaz, és nincs benne semmi trükk, akkor ugye 1 hónapig 10.000 ft-ért korlátlanul használhatod a Máv-ot, és a Volánt a megyén belül, 19.000 ft-ért pedig országosan. Namost ez jóval olcsóbb a többségnek, mint eddig, tehát lesz kereslet ezekre a bérletekre.
Dolgoztam a Máv-nál, igaz nem most, 2015-ben jöttem el onnan, már akkor minden problémára a pénzihiány volt a válasz, most lesz egy bérlet, ami olcsóbb az eddigieknél, tehát még kevesebb bevétele lesz a cégnek.
A Volánt nem ismerem.
Másik kérdés, hogy fog ez hatni a konkurens buszos, vonatos cégekre?
1! Csak kíváncsi volnék, milyen szintü szolgáltatásra mondaná azt valaki, hogy nem szar a MÁV részéröl. Mert ha az, hogy pl. A vonalak többségén félóránként meg óránként járnak a vonatok meg pl. A teljes elövárosi jármüparkot lecserélték az elmúlt 10 évben mintha pl. Nem tünne fel senkinek.
Úgy menö dolog szidni a MÁVot akkor is ha sokat javul a szolgáltatása.
Europában élünk vagy afrikában?
https://www.youtube.com/watch?v=80ppHBy22JY ez minöségi
a magyar vicc
Nemhogy bevételkiesést okoz szerintem, de tönkre is fog menni, aztán majd úgy járunk, mint anno a Malévnál, hogy nem lesz se Volán se MÁV....
De majd jön egy kínai befektető....
8! te azt hiszed, hogy egy VESZTETSÉGES üzletet majd valaki megvesz, akkor te vagy a világ legformabontóbb közgazdásza!
Gondolatkísérlet! nekem van egy boltom, amin keresek havonta ötszázezer forintot, az üzemeltetés meg ötmillió! Megveszed, úgy, hogy változatlanul üzemben kell tartanod?
#2
#1 vagyok, az én elvárásom az lenne, hogy például Debrecenből másfél óra alatt beérjen a vonat a Nyugatiba, valamint az, hogy egy 70-80 km-es táv egy mellékvonalon ne 3 órába teljen, hanem legalább másfél óra alatt legyen meg. Az se lenne hátrány, ha nem robbanának le 2 naponta a járművek, ne 50 éves BZ-k rohangáljanak még ma is, amelyek bármelyik pillanatban leállhatnak a segged alatt. Ez én szerintem nem egy nagy elvárás.
#6
Lehet azzal járnánk jobban, végre bekövetkezne a liberalizáció a személyforgalom terén. Magáncégek pedig elkérnék az árát, de legalább fejlesztenék a vasútat. Jobb pályák, jobb járművek, fejlesztett infrastruktúra. Bánná a tököm, hogy kínai, vagy szuahéli lenne a tulaja, ha nem 5 órába telne mire felérnék a Nyugatiba, meg nem kellene félni a dakotáktól...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!