Más nem tart attól, hogy a kieső jegy- és bérlet bevétel miatt járatritkítások lesznek?
Jól hangzik ez, hogy egy 10 ezer ft-os bérlettel be lehet utazni majd a megyét, egy 19 ezres bérlettel meg az országot... e miatt biztosan lesznek olyanok is, akik leteszik majd az autót, de ha nem km alapú jegyek meg bérletek lesznek, akkor értelemszerűen kevesebb bevétel is lesz, így könnyen lehet, hogy ritkítani kell majd a járatokat... és itt súlyos kilóméterekről beszélünk, itt nincs az, hogy ,,jajj, nem megy a busz, akkor majd egyik településről átbiciklizem a másikba"...
Más tart ilyesmitől?
Akkor talán érthető, hogy ahol van normális tömegközlekedés, ott nem indokolt a saját autó széleskörben, csupán luxus. A luxus hadd ne kapjon állami támogatást.
Viszonyítani lehet USA többi településének a közösségi közlekedését Magyarországéhoz.
Igen, a kis falvakban is jelentősen fejleszteni kell a közösségi közlekedést, pl. falubuszt, ill. telekocsi intézményét támogatni, de azt, akár adóztatnám is, hogy egy tonna vas csak egy embert szállítson.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!