Más nem tart attól, hogy a kieső jegy- és bérlet bevétel miatt járatritkítások lesznek?
Jól hangzik ez, hogy egy 10 ezer ft-os bérlettel be lehet utazni majd a megyét, egy 19 ezres bérlettel meg az országot... e miatt biztosan lesznek olyanok is, akik leteszik majd az autót, de ha nem km alapú jegyek meg bérletek lesznek, akkor értelemszerűen kevesebb bevétel is lesz, így könnyen lehet, hogy ritkítani kell majd a járatokat... és itt súlyos kilóméterekről beszélünk, itt nincs az, hogy ,,jajj, nem megy a busz, akkor majd egyik településről átbiciklizem a másikba"...
Más tart ilyesmitől?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem. Majd két hét múlva felemeli a Fidesz a háromszorosára, és sorosozik, brüsszelezik egyet.
Mondjuk, ezt nagyon nem így kellene, mert megnövekszik az utasforgalom, és a meglévő buszok vonatok is kevesek lesznek. Tehát lehet, hogy több lesz, az utas és talán a bevétel is, de nem lesz elég vonat és busz, ami az utasokat kiszolgálná.
Amúgy meg az a trükk, hogy a helyi utasforgalomra ez nem vonatkozik, pedig nyilván az lenne a lényeg.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az ördög a részletekben rejlik, még nem tudunk mindent, de pl kiderült, hogy helyjegy köteles járatokra nem vonatkozik. Magyarán a vasúti járatok legalább felére nem. Ki akar a 21.században másfél, kétszer akkora menetidejű vonatokkal utazni? Ráadásul így csak a járatok harmada jöhet szóba, mint az országos bérlettel igénybevehető járat. Ami nagyon ritka menetrendet jelent, ha spórolni akarsz, és csak azokkal utazol.
Az alapötlet jó, a megvalósítás viszont már most látszik, hogy messze nem lesz olyan jó, mint elsőre tűnik, és mint amilyen lehetne.
7, ebben van vmi.
Pl. ott a tram train ami Szegeden helyi- és helyközi járat is, nem tudom arra hogyan lesz érvényes...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!