Más nem tart attól, hogy a kieső jegy- és bérlet bevétel miatt járatritkítások lesznek?
Jól hangzik ez, hogy egy 10 ezer ft-os bérlettel be lehet utazni majd a megyét, egy 19 ezres bérlettel meg az országot... e miatt biztosan lesznek olyanok is, akik leteszik majd az autót, de ha nem km alapú jegyek meg bérletek lesznek, akkor értelemszerűen kevesebb bevétel is lesz, így könnyen lehet, hogy ritkítani kell majd a járatokat... és itt súlyos kilóméterekről beszélünk, itt nincs az, hogy ,,jajj, nem megy a busz, akkor majd egyik településről átbiciklizem a másikba"...
Más tart ilyesmitől?
# 12:
Az ellenzék tavaly nyár óta javasolja a havi 5 ezer forintos országos klímabérletet, mely mind a helyi, mind a helyközi, mind pedig a távolsági tömegközlekedésre érvényes lenne. A kormány most olyan döntést hozott, hogy korlátozottan lesz érvényes 20 ezer forintért.
Igen, annak, hogy helyi és helyközi járatokon is legyen, van is értelme. Egyúttal meg is szüntetni sok autós támogatást, pl. egész Budapesten fizetőssé tenném a parkolást még a helyi, kerületi lakosoknak is a rokkantak kivételével, az agglomerációból behajtóknak rendes díjat számítanék fel, hogy háromszor is meggondolják, hogy bejönnek-e, cserébe viszont tisztességes P+R parkolókat hoznék létre, és fejleszteném a közösségi közlekedést. És igen: még több buszsáv lenne, és természetesen a Lánchíd maradna csak a BKK-e ill. taxiké, na meg a mentőké, stb..
Ez olyan dolog, amire valóban érdemes az adófizetők pénzét költeni, mert cserébe valóban kapnak valamit.
15!
Csak az a baj, hogy amíg pl. keleten egy 200 ezres fizetésnél megkérdezik, hogy miért nem jársz be autóval, ezekből semmi nem lesz.
Ez az ország hasonlóan Amerikához, az autózásra épül.. csak amíg Amerikában erre van lehetőség a több autógyárral, magasabb fizetésekkel, olcsóbb üzemanyaggal, addig itt az autózgatás a 25 éves rothadó Suzukikra épül nah meg a kajára nem elegendő fizetésekre...
#16
Nono! Nekem 25 éves rothadó F Astrám van.😆 Éljen Borsod megye!😝
Amerika, Amerika... Azért ne etess már azzal, hogy ott mindenkinek van autója, ott is azt kell nézni, hogy milyen körülmények vannak, pl. meg lehet nézni New-Yorkban a lakosságra hány autó jut.
És így tovább. De kell lesni, hogy itt mekkorák a távolságok a települések között, és ott mekkorák, és így tovább, szóval almát nem dinnyével kéne összehasonlítani.
"meg lehet nézni New-Yorkban a lakosságra hány autó jut."
Nagyszerű, kiemeltél egyet egy hatalmas kontinens kb. 3 városából, ahol van normális tömegközlekedés...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!