Támogatnátok egy ilyen változtatást az oktatásban, ami jobban előtérbe helyezné a gyerekeknek az egészségügyi ismereteket vagy nem? Miért?
5. osztálytól kezdve minden nap lenne egy extra órája a gyerekeknek, mondjuk eszerint:
Hétfő: Anatómia és fiziológia (emberi test és működése)
Kedd: Elsősegélynyújtás
Szerda: Egészségtan
Csütörtök: Csecsemő- és gyermekgondozás
Péntek: Változó, a négy témából valamelyik
Nyolcadik osztályban lenne béka- és patkányboncolás, a gyakorlati anatómiai ismeretek miatt.
Középiskolában ugyanígy folytatódna, de ott már malacembrió-boncolás is lenne és végzős évben elmennének megnézni emberboncolást is, valamint kórházakba segíteni az ápolóknak, és elkísérnének védőnőket is a munkájuk során.
A célja az egésznek az lenne, hogy a felnövő generációk többet tudjanak arról, hogy hogyan élhetnek egészséges életet, hogyan segíthetnek bajba jutott embertársaikon és többet tudjanak a gyereknevelésről mire nekik is gyerekük lesz.
Nem olvastam el mindent, lehetne ésszerűsíteni. Tudja a gyerek, hogy mi egészséges és mi nem, magán megmutatni, hol a mája és nem a könyvben (eü dolgozóként hány ember van, akinek lövése sincs, hogy a tüdeje, mája, petefészke fáj, csak valahol vannak benne ilyen belső szervek...)
Csecsemőgondozás is hasznos lehet, illetve úgy összességében az életre nevelés, hogy kell csekket fizetni, mi az az ügyfélkapu...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!