Budapesten milyen fejlesztéseket kellene csinálni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Normális, befejezett metróvonalak, és ahol adja magát, metró-hév összekötés, buszkonvojok által termelt útvonalakon a 40 éve kihasználatlanul rohadó villamossíneken villamos közlekedtetés.
Alsó rakpartokon a zebrák megszüntetése, indokolatlan méretű, és teljesízményű autók durva behajtási díjakkal díjazása, bubi kiterjesztése a nagykörúton túlra,stb
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Közlekedés fejlesztése.
Az autós közlekedést kellene javítani elkerülő utakkal, újabb hidakkal vagy legalább azzal, hogy a Lánchidat nem veszik el az autósoktól.
ha végre megépülne a nyugati oldalon is az M0 és teljes lenne a körgyűrű akkor nagyon sok autói inkább azt használná, mint Budán észak-dél irányba keresztbe menni és dugókat okozni.
A dugódíj helyett mélygarázsokat vagy magasabb parkolókat kellene építeni hogy az ott lakók a saját házaik alatt/felett/mellett tudjanak parkolni és ne legyen vita abból ki állja el az utakat.
A nagyobb forgalmú utakról ki kellene tiltani a bicikliseket, rollereseket és számukra a nagy utakkal párhuzamosan futó kis utcákban kellene biztonságosabb közlekedést kialakítani.
A bérlakások kérdése is éles téma, de azt már próbálták korábban és nem jött be. Van egy jelentős réteg akik elvárják, hogy mások fizessék a lakhatásukat és ők meg nem vigyáznának a kapott lakásra, nem fizetnék a számláit, kirakni meg nem lehetne őket onnan. Előbb át kellene alakítani a lakás bérlőire vonatkozó szabályokat és utána építeni bérlakásokat. Hogy aki kárt okoz a lakásban, a lakókörnyezetében vagy nem fizeti amit kell azt simán ki lehessen a bérlakásból tenni. Ma sajnos nem lehet.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Így hirtlen ezek jutottak eszembe:
Hármas metró meghosszabbítása északra Kápopsztásmegyerig.
Négyes metró meghosszabbítása nyugaton a budaörsi lakótelepig, keleten legalább a Bosnyák térig, de inkább Újpalotáig.
A kettes metró összekötése a gödöllői HÉVvel, még néhány egykori HÉV állomás föld alá helyezésével.
A csepeli és ráckzevei HÉVek összekötése a szentendrei HÉVvel a város alatt az 5-ös metró formájában. (Ezzel az összes "HÉV" megszűnne és a metróhálózat része lenne.)
A Kelenföldi és Nyugati pályaudvarok összekötése egy vasúti alagúttal.
A "Pesti fonódó villamos" kiépítése a 14-es és a 47/49-es villamosok összekötésével a Váci úton.
A 3-as villamos átvitele Rákosrendezőn egészen a Béke térig, illetve a másik oldalon Pesterzsébet városközpontig meghosszabbítva.
A 42-es villamost kivinni legalább a Havanna lakótelepig.
Meghosszabbítani a budai rakparti villamosokat a Műegyetem rakparton és a Pázmány Péter sétányon egészen a Rákóczi hídig.
Kiépíteni a körvasút integrálását a budapesti közlekedésbe.
Általánosságban felújítani a meglévő vasúti infrastruktúrát.
Használható vasúti közlekedési kapcsolatot kiépíteni a repülőtérre, valószínűleg a föld alá helyezve az állomást.
Nagykapacitású és olcsó P+R parkolókat építeni az autóval jól megközelíthető, városszéli tömegközlekedési csomópontokhoz.
Megépíteni a külső kerületi körutat.
Befejezni az M0-ás nyugati szektorát.
Megépíteni az autópályakapcsolatot a 10-es főút mentén.
Megépíteni az új csepeli, illetve aquincimumi hidakat.
Nagyszabású önrkományzati bérlakásépítésekbe kezdeni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
ma 14:36
"A "Pesti fonódó villamos" kiépítése a 14-es és a 47/49-es villamosok összekötésével a Váci úton."
Ezt azért ne mfogják megcsinálni ,mert erre ott a metro, anno azért építették a metrót, hogy a lassabb villamosokat kiváltsák, ahogy a 2-es merót is azért építették, most meg a lassabb villamossal akarjuk kiváltani a gyorsabb metrót ? :D
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"A Kelenföldi és Nyugati pályaudvarok összekötése egy vasúti alagúttal."
Ha jól tudom ilyen tervben van csak a Déli és Nyugati között
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!