Miért nem volt már fent tartható a benzinárstop?
#19 De mi számít vidéknek?Minden, ami nem a főváros?Mert akkor én js vidéki vagyok.Igen, fél óránként megy a busz, és?Eddig is így volt, ezt szokták meg az emberek.
Nem mondom, hogy nem lehetne jobb a tömegközlekedés, de nem akarásnak nyögés a vége.Hidd el, így is tömegek ingáznak innen 30-40 km-re dolgozni napi szinten, megoldják.
22.
Megoldják - egyelőre! Aztán ha "ajvé, sokba van a benzin" felkiáltással nagyot emel árain Volán vagy ritkít a járatokon (úgyis kevés a buszsofőr), akkor majd nem fogja. Vagy kel ötkor, hogy nyolcra odaérjen a munkába. Aztán hazafelé is döcög 3 órát 2 átszállással. Persze megoldja és sokak örömére az ötvenet se éri meg így.
#26 Nem ritkítanak járatot, mert ebből van a bevételük.Az emberek meg vesznek bérletet, mert muszáj, kerül amibe kerül.Szólok neked, hogy törvény előírja, hogy a munkáltatónak fedezni kell a bérlet/jegy árának minimum 86%-át.És fedezik is.Emellett csomó cégnek van céges busza, ingyen.
Nem azt kell nézni mindig hogy nem lehet, hanem hogy LEHET.
28.
Papíron nem ritkítani fognak, hanem "új menetrend" készül, "észszerűsítéssel", ami gyakorlatilag ritkítás lesz. Anno is így csinálták, még Feriék idejében. Viktor pedig kb. ugyanaz, mint Feri, szóval lesz itt még ritkítás. Persze szépen meglesz magyarázva, hogy miért és nem is így fogják nevezni, de majd észreveszed, hogy 1-1 járat már nem lesz. "Úccse vót kihasznáva!"
"Mondjuk az nagyon érdekes, hogy pont most ment tönkre a finomító."
Szerintem semmi meglepő nincs abban, hogy valami, amit 110%-on pörgetnek folyamatosan, és közben halogatják a karbantartást, egyszer csak meghibásodik.
"A pánikvásárlás is elég érdekes, mert valaki tömeges smseket küldött ki arról, hogy el lesz törölve az ársapka."
Valószínűleg rákormányozott valaki a dologra egy kis féknyúzzal, de önmagában a pánikvásárlás megvolt e nélkül is. Amióta megvan ez az ársapka, sokkal gyakrabban áll sor a kutakon, mert az emberek úgy vannak vele, hogy amíg lehet, tankolnak.
Látszott amúgy ez már hónapok óta. Először a külföldieket kellett kizárni a kedvezményből, majd mennyiségi korlátozást bevezetni, majd a céges kocsikat kizárni, majd a stratégiai olajtartalékot felszabadítani. A MOL is hónapok óta halogatja a karbantartásokat, és még erre jött rá a barátság vezeték leállása. Aki ebben nagy konteókat keres, szerintem tündérmeséket lát.
Ez a történet fenntarthatatlan volt, már az elején megmondta minden komolyabb szakértő. Tudta ezt a kormány is, csak a rulettasztal mellett arra fogadtak, hogy a rend hamarabb visszaáll, mint hogy ők kifogynak a zsetonból. Nincs itt nagy misztikum, csak simán nem jött be a terv, van ilyen. Most aztán persze jön a szokásos "mindenki elb.szta, csak mi nem tehetünk róla" tánc.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!