Miért a postát és a kormányt hibáztatják a postabezárásokért és az elbocsájtásokért holott az emberek tehetnek róla?
Igen az emberek,mert
1. A sok ember a sárga csekk helyett az utalást és a qr kódos fizetést választja mert lusta elmenni a postára feladni egy csekket
2. A sok ember inkább utalással mozgatja a pénzt rózsaszín csekk helyett
3. A sok webshop és sok ember a posta logisztika helyett külföldi multikkal szállít pl dpd gls dhl
Ezek után miért is a kormány a hibás?
Ugyan ez igaz a kisvállalkozásokra sokan a kormányt okolják pedig ha a kedves emberek a tesco vagy auchan helyett józsi bá műszaki boltját választják és erzsi néni ruhaboltját akkor nem mennének csődbe
Sósavas bácsi megmondja. Ennyike.
Idén talán 2x voltam postán, aminek az ideje régen lejárt már.sokan csak nosztalgiából ragaszkodnak hozzá,a napi rutin része,mert ott vagy az odaúton össze lehet futni ismerősökkel akikkel beszélgetve el lehet ütni az időt.sokkal elfogadottabb mintha kocsmába menne az ember.
Szóval ez már csak régi primitív szokás,ami ki fog veszni a sok idős személy halálával.ami postákat most bezárnak azokat az életben nem fogják újranyitni, gondolom ezt mindenki sejti.
Hát, hombre, nálad nem kicsi a baj az irányítótoronyban! :-D
1.
Szóval szerinted álljak sorban fél órát, miután autóztam kb. 10 percet az első postáig, hogy feladjak egy sárga csekket, ahelyett hogy 1 perc alatt elutalnám itthonról az összeget?
Szinte nem küld ma már sárga csekket senkit. A közműveket csoportossal fizetik a legtöbben, a többit ( pld. biztosítás, súlyadó, telefon, Tv, net...) utalással. Megjegyzem, szinte az összes szolgáltató plusz díjat számít fel a papír alapú számlázásért, így nem csak plusz időt és energiát igényelne ha sárga csekken fizetnék, hanem még plusz pénzt is. De te fizess sárga csekken, ha szerinted ezen múlik egy-egy posta fennmaradása!
2.
Ez most komoly?!
A rózsaszín csekk-kel sorban kell állni, ki kell tölteni, napokig tart mire célba ér, el kell tenni a feladószelvényt...
3.
Talán mert az ember a pénzéért minőségi szolgáltatást akar kapni.
Ha rendelek valahonnan valamit, az általam preferált Foxposttal volt hogy már másnap itt volt az automatában a csomag. Ha én akarok valamit küldeni, kb. 3 perc alatt kitöltöm a feladó-nyomtatványt, ki sem kell nyomtatnom, az automatánál 1 perc alatt feladom. A legutóbbi MPL-es kiszállításnál ( azért azzal rendeltem, mert az a webshop csak ezt ajánlotta fel) több mint egy hétig tartott mire megkaptam a csomagot, nevetséges a nyomon követésük, katasztrofális az értesítési rendszerük, az árak viszont verik a vetélytársaikét.
Nem véletlen nem a 100 éve működő postát választják az emberek.
"pedig ha a kedves emberek a tesco vagy auchan helyett józsi bá műszaki boltját választják és erzsi néni ruhaboltját akkor nem mennének csődbe"
Mármint Erzsi néni és Józsi bácsi nem menne csődbe. Mert aki őket választaná az csődbe menne. Drágábban, kisebb választékból, silányabb minőségben vásárolhatna.Talán Böbének és Jocónak kéne váltania, és az életképtelen kisboltja helyett más megélhetést keresnie, nem másoktól elvárni hogy letartsák őket.
Nem tudom eldönteni, hogy csak provokálsz-e, vagy tényleg ilyen faék vagy.
De nem is lényeg, mindkét lehetőség szomorú.
"A kérdező gondolatmenetéről Márki Zay Péter jutott az eszembe."
Miért?
Igazad van!
Én azon is ki vagyok akadva, hogy a sok bunkó, önző ember inkább streamen néz filmeket, ahelyett hogy még mindig eltartaná a videotékákat!
Gondold el mennyi bevételkiesést okozott a Postának a mobiltelefonok elterjedése, pláne hogy több szolgáltató is van. A sok lelkiismeretlen ember ezeket használja, ahelyett hogy még mindig az utcai fülkéknél állna sorba.
Botrány!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!