Kövér László: "A tisztességes pedagógusok nem a fizetésüktől teszik függővé teljesítményüket." Igaza lehet?
#25 “mEgnéed az eredményt, ha nem annyi akkor 0 pont.”
egy magyar esszénél is? Egy angol nyelvtani feladatnál is? Egy mondatelemzésnél is? Annyira korlátolt es primitív vagy. Nem csoda hogy nem nézed sokba a tanárokat, ha ennyire futotta az oktatásod.
“Leveszel a polcról egy x évvel ezelőtti dolgozatot. Ha ez neked gondot okoz milyen tanár vagy?”
Aztán meg te pampogsz, hogy nem dolgoznak, de ha meg dolgoznak, akkor ők a hülyék? 😂😂
“azt nem te állítod össze”
De a tanár javítja és a tanár készíti fel a diákot.
“A szünidő 3 hónap megsúgom”
A nyári szünet június 15 körül kezdődik, az érettségik június végéig tartanak. Tehát máris 2 hónap. Utána még adminisztráció, az érettségik kiosztása, ügyelet. Augusztusban tankönyvek kezelése, stb. Ne legyek már ennyire naiv, hogy csak azért mert te nem látod, akkor már nincs is.
“Valamennyi kevés van”
Azt se tudod miről beszélsz. Most hogy néhány éve behozták a kötelező portfóliót, kötelező óratervek leadminisztrálását, így rengeteg lett a papír munka. Légyszíves nézz utána mielőtt beleokoskodsz olyanba, amiről fingod sincs.
“Egy óra gyerekenként”
Oda is be kell menni, oda is korrepetálni kell, oda is össze kell állítani az anyagot, a kérdéseket, stb.
“napi 3 órát az sem minden nap”
Melyik suliban is tanítasz?
“annyi hogy gyerekek mindenki vigye el a kupacát. asszisztensek összekészítik”
Vagy ha gyereked van, voltál már ilyenen? Úgy tűnik hogy nem. Persze tök tudatlanul nagyon könnyű mindent is jobban tudni 😂 süt az írásodból a tudatlanság.
#25 Csak pár kérdés, amivel így kapásból, laikusként bele tudok kötni a mondatidba.
Hogy nézed meg az eredményt egy fogalmazásnál például? Függetlenül attól, hogy magyar, vagy töri, vagy idegennyelv. Ráadásul mateknál például a megoldás menetét is végig kell nézni sokszor, tudod, részpontszámok, meg ilyenek.
Honnan van régi ezer éve összeállított dolgozatod, pályakezdőként? Ráadásul a NAT miatt a követelmények is változnak, ergo ha vannak is, itt-ott át kell írnod. Ha meg kicsit is ad valaki a munkájára, akkor újakat állít elő ettől függetlenül, mert amúgy csak annyi lenne, hogy egymástól elkérik a diákok a korábbi dogákat.
Szöveget értelmezni meg látom nem tudsz, mert akitől idéztél az nem a felvételik és érettségik összeállítását írta, hanem azoknak a kijavítását. És itt vissza a javításhoz való megjegyzésemhez, hogy ez nem csak annyi, hogy jó, vagy nem jó.
Pótvizsgák meg teljesen intézményfüggő. Ahol én jártam gimibe ott összesen volt 1-2 fő évente 1 tárgyból, ahová kolis szobatársam járt ott 20 fő alatt sosem állt meg, azok is zöme annyiból bukott, hogy még pótvizsgázhat.
És ezt mondom úgy, hogy diákként ez az, amibe bele is láttam.
Amúgy meg side note, kva jó lenne, ha nem a hozzád hasonló félhülye, rosszindulatú, funkcionális analfabéták pattognának a tanári pályáról, amikor az érettségi és felvételi javítását összekeveri a feladatsor összeállításával.
De amúgy ja, le lehet spórolni a dogajavítást, hogy órán javítasz, addig szabadfoglalkozás a gyerekeknek, esetleg olyan házit adsz nekik, hogy találjanak ki ők feladatokat és majd te azokból ollózol össze valamit. Csak akkor nem kell csodálkozni, hogy egy szr lesz az egész. Nem is értem, hogy a hozzád hasonlóak mit nyígnak a fhos oktatáson. Pont ti nem támogatjátok a fizetésemelést, ami hosszabb távon legalább egy minimális szelekciót eredményezne, és ki lehetne vágni a nem odavaló tanárokat. Akkor nem kell sírni, ennyi. Remélem telik magán susura, kelleni is fog a gyerekeiteknek, mert ha mindenki követi a "ne menj tanárnak, hát tudod, hogy szr a fizu, és ne is akarj ezen a pályán többet" elveiteket, akkor nem marad állami suli. :)
#32 Vagyok. Kövér László szavaira reagálva pedig: Szép és jó, igaza is lehetne, ha nem arról lenne szó, hogy diákmelón random betanított melóval jobban keres az ember, mint egy kbszott diplomával. Konkétan nyáron wc-s néniként dolgoztam teljes állásban, kicsi városban, a vasútnál, és jobban kerestem, mint egy tanár. Pedig azért a nyolc órás műszak alatt 5 ember jön, meg meló végén kiganézom azt a kb semmit, amit ez a tömeg csinált, amúgy meg telózok, meg ilyenek, az azért tényleg lófsz a tanári melóhoz képest.
Egyébként meg nem tudatos döntési alapon függ össze a teljesítmény a fizuval. Mivel annyiból nem lehet megélni, mellette el kell vállalni mást is, és máris kevesebb energia van az órákra. És akkor jön az ezer éves doga, az órán javítás, stb. Aki meg alapból alkalmatlan, azt lehetetlen alkalmasabbra cserélni, mert nem csábító a tanári fizetés.
#27 "Panaszkodtok, hogy szarok a tanárok, aztán leírjátok, hogy milyen egy szar tanár, aki rosszul dolgozik. "
- Nem az a hiteles tanítás, hogy te magadtól kitalálsz dolgokat, hanem évtizedek alatt bevált feladatok, nehézségi szintek szerint összeválogatva kerüljön minden témakör lényegi részét érintve a diákhoz és azt dolgozza ki. Pont te vagy a rossz tanár öcsi
#34 “Nem az a hiteles tanítás, hogy te magadtól kitalálsz dolgokat, hanem évtizedek alatt bevált feladatok, nehézségi szintek szerint összeválogatva kerüljön minden témakör lényegi részét érintve a diákhoz és azt dolgozza ki. Pont te vagy a rossz tanár öcsi”
Mert a diákok nem olyanok, hogy kiírják a kérdéseket, és tovább adják 😂😂 nem csak egyetemen tudtam így kb 0 munkával vizsgákat, de gimiben is ez volt 😂 annyira fogalmad sincs róla, hogy hogy mennek a dolgok, hogy az már fáj. Még ugyanabban az osztályban is a meg b csoportok voltak 😂
A rohadt anyját az ilyennek, kb ez a véleményem.
Nyomorban tartják az embereket miközben ők milliárdokat sikkasztanak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!