Egyetemektől is függ, de ugyanolyan megosztottak mint bármi más. Maximum valahol aktívabbak, vagy jobban kifejezik a nézeteiket.
A fiatalok általában pont hogy a tapasztalatlanságuk és a naivitásuk miatt erősen liberálisak, sokkal könnyebben benyelnek cukormázas marketingszövegeket, hisz fogalmuk sincs hogy mekkora kamu az egész. Nagyon egyszerű példa, egy BLM-es mozgalmat xy év felett már átlátsz, tudod mi van mögötte. Nekik csak az, amit a mainstream hazud róla, aztán ha jönnek a hírek hogy ez vagy az a vezetőjük mennyi pénzt sikkasztott közben, az sokszor el sem jut hozzájuk.
Lehetne a másik oldalról is példát hozni, nekik is megvan mikkel tudják megfogni őket (migránsok, "hazaszeretet", különböző eljátszott értékek, amiknek köze sincs a valósághoz).
"A fiatalok általában pont hogy a tapasztalatlanságuk és a naivitásuk miatt erősen liberálisak, sokkal könnyebben benyelnek cukormázas marketingszövegeket"
A marketingszövegeket pont a jobboldal tolja, ezért is nehéz a fiatalokat elérni, mivel ők még akkor nem marketing szövegek után mennek, mint a fideszesek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!