Nem lett volna jobb pont a cégeknek meghagyni a benzin ársapkát és a lakossági felhasználóknak adni piaci áron a benzint?
A lakosság ha ki tudja fizetni akkor kifizeti ha meg nem akkor szimplán leteszi az autót.
A cégek viszont kénytelenek folytatni a szállításokat és ha minden furgonos szállítás megdrágul 60%-al az keményen felnyomja majd minden árát..
Az a baj hogy nehéz igazságot tenni.Mert sok vállalkozó követi a kormány példáját.Mikor Eu-s pénzt kaptunk korábban a hadiiparunk fejlesztésére a Fidesz magán célra repülőgépet vett hogy repkedhessenek a miniszterek luxus körülmények között, és jóvá lett írva a hadiipari számlára.Sok magyar cég is lízingel úgy céges autókat, hogy főként magán célra használja.
Szerintem meglepődnénk ha megtudnánk hány cégvezetőnek nincs egyetlen egy autó sem a nevén...a cégen meg vagy 20.És olyan jellegű ami nem igazán köthető a cég mivoltához!
Viszont emellett ahogy a KATÁS körökben is, van aki becsületesen használta ki a törvényeket és használja mondjuk az autót céges futásra kizárólag.
De ezen kár rugózni...2 hónapig tart csak.Utána eltörlik és máris nem ez lesz az aktuális kérdés!
10#
Olyan nagyobb csak félévente.
Sörözgetés meg 1-2 hetente.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!